S: Benzintilskud incl. map sensor
Redaktør: Moderatorer
-
Jacob
S: Benzintilskud incl. map sensor
Stille og roligt benzinanlæg incl. 2 bars map sensor sælges for 1400 kroner - anlægget har tjent mig ganske vel i min tid med 0,4-0,6 bar og er ok for op til omkring 1 bar. Jeg skal dog videre endnu til 1.5 bar og har købt et SMT anlæg. Der følger ingen dysser med anlægget.
-
chrisitan
Re: S: Benzintilskud incl. map sensor
Hej Jacob
Hvad for en type anlæg er det?
Er Map sensoren en 5 volts?
og hvor befinder det sig henne i landet?
vh
Christian
Hvad for en type anlæg er det?
Er Map sensoren en 5 volts?
og hvor befinder det sig henne i landet?
vh
Christian
-
Jacob
det er et simpelt benzinsystem som kommer fra ham der har turbomotor.dk - det ser lidt primitivt ud, men det virker sgu. jeg ved ikke helt hvilken map sensor der er til, men den saelges kun sammen med systemet som befinder sig i kbh.
-
BBN
Hej Jacob
Har du nogle billeder eller en bedre beskrivelse du kan sende til mig. Hvilket fabrikat er det og ud fra hvilke parametre regulerer det, udover MAP-sensoren?
Med venlig hilsen
BBN
Har du nogle billeder eller en bedre beskrivelse du kan sende til mig. Hvilket fabrikat er det og ud fra hvilke parametre regulerer det, udover MAP-sensoren?
Med venlig hilsen
BBN
-
Jacob S
Det regulerer efter omdrejninger og tryk, man bruger bilens egne dyssesignaler, og man kan forlænge åbningstiden med 20% - man kan justere ved hvilket tryk anlægget aktiveres. Det tager 30 minutter at montere, og det virker. jeg prøver at sende nogle billeder!