garret t25 sælges
Redaktør: Moderatorer
-
a156
garret t25 sælges
Garret t25 sælges. Turboen er helt ny og har aldrig været brugt... Slæges for højeste bud over 3000,-
-
Kim Andersen
Re: garret t25 sælges
Hvor i landet befinder den sig...
-
a156
Den befinder sig lige nu i jylland, hvor jeg er ved at få lavet et manifold til den, men den kommer tilbage til kbh inden så længe... Ang. trim, så må jeg desværre melde pas. Turboer er ikke lige min stærke side, men vil da prøve st finde lidt oplysninger om den...
-
Kim Andersen
Hejsa.. er du ved at få lavet manifold til den.... Øhhhh
Til hvad bil...
Til hvad bil...
-
a156
Det var meningen at den skulle sidde på en alfa 156, men har besluttet mig for at købe en T3ér istedet for....
-
Kim andersen
Oki..... Hvad skal du gi for at få lavet det manifold....
Så meget forskel er der da heller ikke på de to turboer....
Så meget forskel er der da heller ikke på de to turboer....
-
a156
Jeg har lade mig fortælle at T25 "kun" giver et kanon bundtræk og ikke så meget på toppen, da den vil blive for belastede. Derimod vil en T3ér kunne give lidt mere på toppen da den bedre kan holde til de flere rpm.
-
Kim andersen
Ja.... på en måde rigtigt...
Men til begge turboer findes der et hav af trim, og det er trimmet der bestemmer det, altså med hensyn til af hvornår BOOSTET kommer, og hvordan den vil trække
Men til begge turboer findes der et hav af trim, og det er trimmet der bestemmer det, altså med hensyn til af hvornår BOOSTET kommer, og hvordan den vil trække
-
BAI
- Junior Medlem
- Kontakt:
ATT: al56
Har du stadig din Turbo, og erd en stadig til salg så mail mig lige
Har du stadig din Turbo, og erd en stadig til salg så mail mig lige