Autoteknolog

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Casper_W

Autoteknolog

#1 Indlæg af Casper_W »

Hej! Jeg flytter til århus og starter på uddannelsen her efter sommer :) Jeg har en HHX og mekaniker grundforløb i bagagen. Jeg kunne nemt forestille mig at "os boglige" har det lidt sværere end de praktiske, er det korrekt? Og er der en måde hvorpå jeg kan forberede mig til uddannelsen? mvh casper
ad2
Senior Medlem

#2 Indlæg af ad2 »

Jeg starter i næstved efter sommer og er ikke nervøs :D er os student.
JPP
Admin
Admin

Re: Autoteknolog

#3 Indlæg af JPP »

Casper_W skrev:Hej! Jeg flytter til århus og starter på uddannelsen her efter sommer :) Jeg har en HHX og mekaniker grundforløb i bagagen. Jeg kunne nemt forestille mig at "os boglige" har det lidt sværere end de praktiske, er det korrekt? Og er der en måde hvorpå jeg kan forberede mig til uddannelsen? mvh casper
Den bedste uddannelse/forberedelse er jo "learning by doing", men i og med du flytter til Århus så har du jo nok ikke værksted/bil du kan "øve" dig på. Iøvrigt den rigtige vej du flytter...hvis du kommer øst fra :gnaek:
Ydegaard
Junior Medlem
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

...

#4 Indlæg af Ydegaard »

Jeg læser i Århus, og min erfaring er at der er fordele og ulemper i både at have en boglig og i at have en praktisk baggrund. Der er ikke en ting der er bedre end det andet. Tværtimod opdager man hurtigt at det er en stykre at folk har meget forskellig baggrund...
Casper_W

#5 Indlæg af Casper_W »

Tusind tak for svarerne :) Tror bar jeg tager det i stiv arm :)

Ydegaard: Hva syns du om uddannelsen indtil videre? :)
Besvar