for lille står den åben helle tiden
for stor åben den kun lidt og kan ske den brænde har jeg hørt
turbo GT45
motoren er en toyota 1uzfe 4.0 L
redline 7000 rpm
forventet ladetryk max 1.0 bar
mvh heyer
wastegate ja men hvor stor ??
Redaktør: Moderatorer
- Heyer
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 05 maj 2009, 10:13
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt:
- Heyer
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 05 maj 2009, 10:13
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt:
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
det interessante spørgsmål er, hvad betyndning det har at de ikke har samme afstand til turboen,
den ene skal sidde ved collectoren, den anden 60 cm før collectoren
mit bud er at det ikke betyder noget.
turboen har 3½" afgang, men der er lidt plads mangel,
nogen bud på hvornår en 3" er en restriktion, her tænker jeg rent ydelses mæssigt.
den ene skal sidde ved collectoren, den anden 60 cm før collectoren
mit bud er at det ikke betyder noget.
turboen har 3½" afgang, men der er lidt plads mangel,
nogen bud på hvornår en 3" er en restriktion, her tænker jeg rent ydelses mæssigt.
I love everything thats fast enough to do something stupid with
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
to rør hen til en 50mm kan sikkert også gøre det. du vinder ingen ydelse ved at køre "sandt" delt turbinhus. kun hurtigere ladetryk.
MVH søren
ps. enhver udstødning/forrør vil hæmme en turbomotor. men rigtig lavet kan 3" sagtens bruges til den ydelse, jeg forestiller mig der i første omgang vil være.
MVH søren
ps. enhver udstødning/forrør vil hæmme en turbomotor. men rigtig lavet kan 3" sagtens bruges til den ydelse, jeg forestiller mig der i første omgang vil være.
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens