Hvem sliber knaster skarpere?
Redaktør: Moderatorer
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Vestsjælland
Hvem sliber knaster skarpere?
Har et sæt vr6 standard knaster jeg godt vil have slebet skarbere, men hvem kan klare sådan noget og til hvilken pris?
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
så har du regnet voldsomt galt, til den pris kan du dog nok finde en tosse der kan gøre det med en vinkelsliber...
du skal huske en ting når du tænker på den slags der... der skal en maskine til som ikke var gratis ved indkøbet OG der skal en mand til som ved hvad han gør... det er lige så lidt gratis. det man betaler for er blandt andet know-how.
så frem med muldvappen...
du skal huske en ting når du tænker på den slags der... der skal en maskine til som ikke var gratis ved indkøbet OG der skal en mand til som ved hvad han gør... det er lige så lidt gratis. det man betaler for er blandt andet know-how.
så frem med muldvappen...
Brap brap brap...

-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Yugo Turbo skrev:har du en knast fra en anden mand der bearbejder knaster at sammenligne med?
Er det mig du spørger?
For svaret er nej. Men Havneren og jeg har begge kørt med samme knast, i samme type motor. Havneren dog med turbo, jeg med sug.
Vi kunne se på vores MS-maps, at momentkurven var rimeligt ens, og mere sporty end med standardknasten. Så et eller andet var der sket - det var inddiskutabelt.
Havneren havde nogle problemer med holdbarheden, men som jeg forstod det, så var han ikke 100% sikker på at det skyldtes at knasten var slebet om. Omend han mistænkte det for at være tilfældet.
Jeg havde ingen problemer med holdbarhed i den tid jeg havde min. Den kørte ikke så mange kilometer på de 2-3 år jeg havde den, men fik konstant klø når den kørte (den var i den gamle 8V maskine jeg havde i min klubrallyracer før).
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Den med holdbarheden er desværre en man hører om igen og igen...
Jeg fik selv slebet en knast af Bo for noget der ligner 9-10 år siden, den holdte i nogle uger...
Jeg fik selv slebet en knast af Bo for noget der ligner 9-10 år siden, den holdte i nogle uger...
corvus terrae terror...