2jzgte Log Review

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
zeion
Junior Medlem
Indlæg: 88
Tilmeldt: 18 aug 2006, 10:08
Geografisk sted: Næstved

2jzgte Log Review

#1 Indlæg af zeion »

Hej der fellow tuners

Jeg har lige haft bilen på rullefelt. og har nogle små hickups.
Den som er ved 3333 rpm ved jeg godt hvad er ( dirty trick med et relæg for at fjerne noget støj på mine cam signaler )

Men ellers når jeg når 5900 rpm begynder det hele af sejle. Og jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde henne.

Nogle der kan se om det er min PW, Dwell eller noget helt andet der laver problemet.

2jzgte
orginale tændspoler
Orginal ignitermodul
wastede spark

12stk dysser


MSL : http://urabus.dk/lasse/Supra_2jzgte.msl
Rullefelt : http://urabus.dk/lasse/RulleFelt_Holeby.jpg
Senest rettet af zeion 12 sep 2009, 00:32, rettet i alt 1 gang.
Supra MKIII - 2JZ-GTE
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#2 Indlæg af lqs »

kiggede lige på rullefeltsudskriften. bliver bilen rullet i et lavt gear? eller er den måske med automatgear? hvad er omdrejningsbegrænseren sat til i MS?
MVH søren
zeion
Junior Medlem
Indlæg: 88
Tilmeldt: 18 aug 2006, 10:08
Geografisk sted: Næstved

#3 Indlæg af zeion »

Bilen blev rullet i 4 gear ( 5 trins manuel gearkasse )
Max Rpm står il 7200 mener jeg.. men det står i MSQ filen, ( har ikke lige mulighed for at åbne den nu )
Supra MKIII - 2JZ-GTE
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#4 Indlæg af Morten VJ »

Lige ved 5900 omd går dyserne over 85% i dc
For at peake ved 125%

Normalt er det ikke anbefalelsesværdigt at gå over 85% i dc
100 og derover så er det helt galt!!

Du overlapper indsugnings takterne med for lange dysetider, så de ca. sidste 35% får motoren først i næste indsugnings takt.

Kort sagt du mangler benzin.

Og bør skifte til større dyser, eller kigge på resten af benzin systemet.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Besvar