Hej der fellow tuners
Jeg har lige haft bilen på rullefelt. og har nogle små hickups.
Den som er ved 3333 rpm ved jeg godt hvad er ( dirty trick med et relæg for at fjerne noget støj på mine cam signaler )
Men ellers når jeg når 5900 rpm begynder det hele af sejle. Og jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde henne.
Nogle der kan se om det er min PW, Dwell eller noget helt andet der laver problemet.
2jzgte
orginale tændspoler
Orginal ignitermodul
wastede spark
12stk dysser
MSL : http://urabus.dk/lasse/Supra_2jzgte.msl
Rullefelt : http://urabus.dk/lasse/RulleFelt_Holeby.jpg
2jzgte Log Review
Redaktør: Moderatorer
-
zeion
- Junior Medlem
- Indlæg: 88
- Tilmeldt: 18 aug 2006, 10:08
- Geografisk sted: Næstved
2jzgte Log Review
Senest rettet af zeion 12 sep 2009, 00:32, rettet i alt 1 gang.
Supra MKIII - 2JZ-GTE
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Lige ved 5900 omd går dyserne over 85% i dc
For at peake ved 125%
Normalt er det ikke anbefalelsesværdigt at gå over 85% i dc
100 og derover så er det helt galt!!
Du overlapper indsugnings takterne med for lange dysetider, så de ca. sidste 35% får motoren først i næste indsugnings takt.
Kort sagt du mangler benzin.
Og bør skifte til større dyser, eller kigge på resten af benzin systemet.
MVH
Morten
For at peake ved 125%
Normalt er det ikke anbefalelsesværdigt at gå over 85% i dc
100 og derover så er det helt galt!!
Du overlapper indsugnings takterne med for lange dysetider, så de ca. sidste 35% får motoren først i næste indsugnings takt.
Kort sagt du mangler benzin.
Og bør skifte til større dyser, eller kigge på resten af benzin systemet.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html