Jeg har et problem med at min wastegate klapre når den skal lave mere end 1 bars ladetryk.
Jeg har skifte følgende:
wastegate
ladetryks styring
varkum slanger
Hvad er det der gør den klapre/hakker på denne måde?
jeg kører med en 60 mm extern wastegate
og apexi avc-r
Den hakker og klapper når den som sagt laver mere end 1 bars tryk. åbner/lukker åbener/lukker åbner/lukker alt dette på under 1 sek
Supra MK4 skrev:Det var en voldsom stor WG, kan være den er for stor..
Gør den det også hvis du styrer ladetryk med almindelig manuel ladetryks styring...
Må være der et svar skyldig da jeg ikke har sådan en eller mulighed for t teste det Har en ven med samme motor og så en gt35 lader og sammeladetryks styring han har intet problem
Supra MK4 skrev:Det var en voldsom stor WG, kan være den er for stor..
Gør den det også hvis du styrer ladetryk med almindelig manuel ladetryks styring...
Må være der et svar skyldig da jeg ikke har sådan en eller mulighed for t teste det Har en ven med samme motor og så en gt35 lader og sammeladetryks styring han har intet problem
Kører han også med en 60mm WG ?
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Umiddelbart reagerer den jo for voldsomt (størrelsen). Lukker for meget ud, bygger tryk igen, lukker for meget ud osv.
Det kunne være sjovt at prøve en restriktor i vakuumudtaget som f.eks. ved ladetryksurer. Blot en strøgtanke...
JakobM skrev:Umiddelbart reagerer den jo for voldsomt (størrelsen). Lukker for meget ud, bygger tryk igen, lukker for meget ud osv. Det kunne være sjovt at prøve en restriktor i vakuumudtaget som f.eks. ved ladetryksurer. Blot en strøgtanke...