***Flyttet fra "Spørgehjørnet" til forum "Motorstyringer" af moderator JakobM***
Ja, har placeret emnet her, da jeg syntes det er et dumt spørgsmål. Jeg vil have tjekket om min tilslutning af mit tændingsmodul er korrekt. Vil så nødig brænde noget af
Så har leget lidt i paint, så ingen mobning for manglene talent der
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Det er ikke et dumt spørgsmål, og du er langt fra den eneste med det spørgsmål.
Spark
A på pin7
B på pin5
C på pin2
Din MS passer til det, så du wirer den bare direkte op.
Stel (motorblok!) pin4
A ud pin6
B ud pin3
C ud pin1
Og så skal du bare have tændingsrækkefølgen korrekt, så virker det.
Husk at wire + over et relæ, som slave af brændstofpumpen, så er den bullit-proof. Husk inverted/ikke inverted!
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
needspeed skrev:Så skal jeg endelig lidt igang igen, men er sgu kommet lidt rundt på gulvet angående dette, altså hvad mener du med det?
HenrikGM skrev:Husk inverted/ikke inverted!
Det betyder, at du i megamanualen kan læse om det tændingsmodul du bruger skal køre med invertet eller ikke invertet tændingssignal.
Det kan jeg bare ikke finde nogle steder, ikke noget jeg syntes er brugbart.
Nå men jeg har da gnist i tændrørne, så det må vel passe?
Den tænder bare forkert / drukner for mig. Så skal vidst lige have sat mig ordenligt ind i det. Der er gået for langt tid siden jeg blev sat ind i det til jeg fik det monteret
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..