
Redaktør: Moderatorer

Slavteren skrev:Jeg ville lade retur fra dysserne gå i tanken i stedet, så er der endnu mindre risiko for at benzinen koger.
Morten VJ skrev:Jeg ville lave retur fra fuelrail over fødepumpen.
Og vinkle studsene således at de følger rørets krumning.
Og ikke bare plasker benzin ind imod center af røret.
Og jeg har shjv. ikke haft problemer med kogende benzin, i alle de år jeg har kørt med denne type.
MVH
Morten
Morten VJ skrev:Klimaet er sku nok det samme![]()
Men rørføring, og placering af catchtank kan jo være forskelligt.
Mine rør og catchtank sidder under bilen, således at den omgivende luft kan køle.
Og afstanden imellem rør og udstødning er min. 1/2 meter.
Og så er der spørgsmålet om pumpernes kapacitet, og effektivitet.
Hvis skidtet endelig vil koge, så ville jeg stærkt overveje en køler på returen, inden jeg ville opgradere tankpumpen, eller montere 2 for at kunne føde hovedpumpen med returen direkte i hovedtanken.
MVH
Morten