Side 1 af 1
Maf sensor
: 05 jun 2009, 13:19
af BANDIT
Nogen der kan gi et bud på hvordan den her virker i praksis , har selvfølgelig læst teksten , men hvad gør den helt nøjagtigt. Snyder den ecuen til at tro der flower mere luft igennem end den ville kunne måle
http://focus.c-f-m.com/index.asp?PageAc ... rodID=1922
: 05 jul 2009, 15:52
af MortenSkals
den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.
: 05 jul 2009, 20:22
af BANDIT
MortenSkals skrev:den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.
Har fundet ud af det

Det bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
: 05 jul 2009, 20:29
af møffe
BANDIT skrev:MortenSkals skrev:den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.
Har fundet ud af det

Det bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
styre de dem også på std ecu med de effekter?
: 05 jul 2009, 20:36
af BANDIT
møffe skrev:BANDIT skrev:MortenSkals skrev:den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.
Har fundet ud af det

Det bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
styre de dem også på std ecu med de effekter?
Ja , de bruger SCT til std bokse med effekter over 400 hk..
Men std luftmænge måler på en zetec blacktop kan være med til omkring 200 - 210 hk og 250 - 260 hk hvis den flyttes over i et 3" rør