Har kigget en masse billeder igennem ang plenum opbygning.
Nogen anvender et stort rør og så vinkel ret på studserne/rør til topstykket. andre har ligesom vinklet spjældet ca. 30-60 grader
Nogen laver et rør som er vinklet 90* på rør til topstykket og så et rør ovenpå igen som er vinklet 30-60grader.
Nogen er med tragte og nogen uden ?
eller er det ikke noget jeg skal tænke videre over når det er en agte og mål er ca. 300+ hk? Det er i forbindelse med montering af ekstra 4 dyser.
men til 300hk vil det jo være det nemmeste bare at bruge 4 større dyser, men det kan jo være at han har 4 stk dyser på lager og så er det jo det billigste
Men jo, var også det jeg mente.
Har nu fået anskaffet mig 4 ekstra 365ml dyser.
Nu våger spørgsmålet i mig hvor langt disse ekstra 4 dyser kan række til?
Har kigget på denne måde: http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=38134 Forstår dog ikke hvorfor han borer hul hele vejen igennem? eller er det mig der kigger forkert ?
Men ved non-tvis mani - giver det så ikke nogle problemmer i det den er på 8 rør??
Det får mig til at hælde lidt over mod at bygge min egen.
Men jo, var også det jeg mente. Har nu fået anskaffet mig 4 ekstra 365ml dyser. Nu våger spørgsmålet i mig hvor langt disse ekstra 4 dyser kan række til? Har kigget på denne måde: http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=38134 Forstår dog ikke hvorfor han borer hul hele vejen igennem? eller er det mig der kigger forkert ? Men ved non-tvis mani - giver det så ikke nogle problemmer i det den er på 8 rør?? Det får mig til at hælde lidt over mod at bygge min egen.
Kan din pumpe levere, og motor flowe det, så kan 8*365ml dyser levere 638hk, det er bevist
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Okay, så det blir ikke dysserne der sløver.
Har kig på en walbro 255 pumpe, den skulle efter sigende levere op til ca. 500hk ?
Og ellers blir det en t3t4. men er T04E trim versionen bedre til 4agte