Alt om motorstyringer
Redaktør: Moderatorer
-
Laursdahl
- Indlæg: 5
- Tilmeldt: 04 apr 2009, 00:21
#1
Indlæg
af Laursdahl »
Er det ligemeget hvor den placeres på tryk siden?
-
Kaas
- Medlem
- Indlæg: 184
- Tilmeldt: 01 maj 2007, 22:02
-
Kontakt:
#2
Indlæg
af Kaas »
MAP = Manifold air pressure. Den skal siddes efter spjældet inden motoren!
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
-
Laursdahl
- Indlæg: 5
- Tilmeldt: 04 apr 2009, 00:21
#3
Indlæg
af Laursdahl »
Hmm tror jeg er gået galt i byen..
Det er den her jeg taler om :
3½Bars Mapsensor
Har købt en motor hvor den sad på trykrøret lige efter turbo'en.. ?!
-
Alex_Reedtz
- Senior Medlem
- Indlæg: 293
- Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
- Geografisk sted: Juelsminde
#4
Indlæg
af Alex_Reedtz »
I så fald kan det da kun være til at logge/sammenligne ladtryk med.
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
#5
Indlæg
af Runesm »
Eller en diesel?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo