skal bruge noget seriøs kobling til mit motor projekt.. effekt er omkring de 300-350HK og moment 500/600NM
har noget sintermetal i tankerene. men aner ik helt hvor man lige ska finde dem henne... Gearkassen er en M46 indtil videre. ved godt det ikke kan holde med har nok på lager til lidt sjov. indtil jeg finder mig en Getrag 262/265 eller noget M3 på forhånd tak.
skal bruge noget seriøs kobling til mit motor projekt.. effekt er omkring de 300-350HK og moment 500/600NM
har noget sintermetal i tankerene. men aner ik helt hvor man lige ska finde dem henne... Gearkassen er en M46 indtil videre. ved godt det ikke kan holde med har nok på lager til lidt sjov. indtil jeg finder mig en Getrag 262/265 eller noget M3 på forhånd tak.
Hehe Anders....
Så du vil købe en halvdyr kobling for at splitte de M46 gearkasser du har på lager, så konvertere til bmw gearkasser og købe endnu en dyr kobling?
Det lyder ikke økonomisk i mine ører, men ok...
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Problemet er jo lidt at de Getrag 262/265 ikke er nemme at finde. hvis de lagde på et hvert hjørne var det jo ik et problem og en M3 med 1:1 i 5 betyder ny gearing på bagtøjet til 7500svenske kroner.. så det hele koster. vil se hvad den M46 kan klare, havde overvejet en sinter metal lamel her i starten. effekten vil selvfølgelig ikke være de 350hk lige med det samme. men regner med 260-280Hk her første forsøg, kommer an på hvad den T3-T4 Lader kan lave jeg har. det er noget fra noget volvo lastbil..
men hvis du kan give prej om hvor jeg finder noget Getrag eller T5 Mustang gearkasse må i endelig sige til
T5 er rigtig billig fra ny af. prøv summitracing. den har så også typisk 0,8 i femte gear.
en T56 er stor og stærk. den er egentlig heller ikke voldsom dyr. den fylder dog en del... den har op til 0.50 i 6. gear!
MVH søren
hehe ja helt rigtig men men vil nu ikke til at skære det helt vide i den gamle volvo desværre.. håber det den kan være der uden at jeg ska skære eller bygge videre i karossen..
Jeg har en Getrag kasse liggende, fra en Bmw, det var egentlig meningen, jeg skulle have haft den efter Volvomotoren, men nu er der en 1UZFE(-TT), på vej ned i bilen istedet.
Så Getragen bliver sandsynligvis ikke rørt de første mange år, medmindre der kommer en og køber den.
! ! FRI BANE FULD HANE ! !
IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!