ang LLm/turbo
Redaktør: Moderatorer
-
gammel skæv ford
- Medlem
- Indlæg: 139
- Tilmeldt: 14 nov 2004, 19:03
- Geografisk sted: syd på djævle øen
ang LLm/turbo
hej
hvis man nu stadig skal kører med LLM nå man tryk lader,skal den så side,hvordan skal jeg sige det......luft filter-LLM-turbo,eller skal den side hvor den sider nu hved gas spjældet,så den kommer efter ICeren.
mvh peter.
det er en bmw 528 (e28) år 82 hvis det har nodet at sige.
hvis man nu stadig skal kører med LLM nå man tryk lader,skal den så side,hvordan skal jeg sige det......luft filter-LLM-turbo,eller skal den side hvor den sider nu hved gas spjældet,så den kommer efter ICeren.
mvh peter.
det er en bmw 528 (e28) år 82 hvis det har nodet at sige.
alt under 1,bar er kun for lyden skyld
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
ToLa
- Junior Medlem
- Indlæg: 72
- Tilmeldt: 26 jun 2007, 08:52
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
tyson2 skrev:Med luftmængdemåler som på gamle bimmere, er det nemmeste bare og trykke igennem den. Så kan man køre med blow off, uden den hele tiden går ud
Så er det fordi du har valgt forkert bov at den går ud, med mindre det er en BMW ting..
Det havde jeg ikke problemmer med.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
tyson2
- Senior Medlem
- Indlæg: 458
- Tilmeldt: 21 feb 2007, 21:18
- Geografisk sted: 4600 Barbados
- BANDIT
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
- Geografisk sted: Sønderjylland
tyson2 skrev:Det var fordi det var en forkert bov. Bare en ganske alm. bosch. Men det virker bare mere simpelt og trykke igennem den. Trykket kan den sagtens klare pga det jo bare er en klap. Om den så måler præcist under tryk er en anden sag.
Men sådan en klapsatan måler jo alligevel ikke præcist.
Som jeg ser det virker den bare som on/off (helt åbent eller lukket) hvis den sidder på tryksiden i forhold til sugesiden
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
gammel skæv ford
- Medlem
- Indlæg: 139
- Tilmeldt: 14 nov 2004, 19:03
- Geografisk sted: syd på djævle øen
ok der er delte meninger(LLM luft mængte måler) så er det på det rene
men jeg mener at have set bimmer hvor den sad på tryg siden.
jeg er ikke helt sikker inu hvad jeg gør med motor styrningen,måske en unichip....lidt dyrt i forholdt til en MS,men jeg er ikke den store MSmekker,(inu) så hvis der kommer MSpå så skal den jo over højer skulder,så er det ude af verdnen.
men mange tak for responsen.
mvh peter.
men jeg mener at have set bimmer hvor den sad på tryg siden.
jeg er ikke helt sikker inu hvad jeg gør med motor styrningen,måske en unichip....lidt dyrt i forholdt til en MS,men jeg er ikke den store MSmekker,(inu) så hvis der kommer MSpå så skal den jo over højer skulder,så er det ude af verdnen.
men mange tak for responsen.
mvh peter.
alt under 1,bar er kun for lyden skyld
