ledning til omex 600
Redaktør: Moderatorer
-
TTA
- Medlem
ledning til omex 600
Hej jeg har købt en omex 600 der var ikke nogen ledning med.. så har købt et der passer i motorstyring og går til usb..men når jeg åbner programet til motorstyring siger den bare at ecu off line... mit spørgsmål er så er det fordi det er en forkert ledning jeg har købt
Hilsen Tommy Andersen
-
Søgaard
- Junior Medlem
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
Re: ledning til omex 600
TTA skrev:Hej jeg har købt en omex 600 der var ikke nogen ledning med.. så har købt et der passer i motorstyring og går til usb..men når jeg åbner programet til motorstyring siger den bare at ecu off line... mit spørgsmål er så er det fordi det er en forkert ledning jeg har købt
har du været inden i map3000 og vælge den rigtig port ??
og den rigtig hastighed til omex boxen, det er ikke altid den virker på automat dele
prøv hver enkel hastigthed for sig
hilsen søgaard
-
TTA
- Medlem
Re: ledning til omex 600
grund til jeg tror det er et forkert ledning jeg har fået købt er at jeg kun kan vælge com port 1 og jeg går jo i usbSøgaard skrev:TTA skrev:Hej jeg har købt en omex 600 der var ikke nogen ledning med.. så har købt et der passer i motorstyring og går til usb..men når jeg åbner programet til motorstyring siger den bare at ecu off line... mit spørgsmål er så er det fordi det er en forkert ledning jeg har købt
har du været inden i map3000 og vælge den rigtig port ??
og den rigtig hastighed til omex boxen, det er ikke altid den virker på automat dele
prøv hver enkel hastigthed for sig
hilsen søgaard
Hilsen Tommy Andersen
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Them