svejsefittings til manifold/udstødning
Redaktør: Moderatorer
-
Jandk
- Medlem
svejsefittings til manifold/udstødning
Til eventuelle gør-det-selv projekter.
Hvor køber I/man det henne som privatperson???
Med venlig hilsen
Jan
Jan
-
Runesm
- Mester Medlem
Re: svejsefittings til manifold/udstødning
Jandk skrev:Til eventuelle gør-det-selv projekter.
Boremaskine + fil + sliberondel på søjleboremaskine + forstørret dremel-værktøj = flancer.
Rørbuk og rør bestilte jeg bare ved den lokale smed. Uden regning du ved
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
Jandk
- Medlem
hehe.. ja så langt er jeg med!
Tænkte mere på det pågældende materialevalg, men jeg har så i mellemtiden fundet frem til at et meeget brugt materiale er sort fjernvarmerør i passende dimension, noget imellem 38-50mm, omkring 3mm gods.. angiveligt uden svejsesøm(I guess).
Ja.. den lokale smed kan sikkert hjælpe... og har en "kaffekasse"
Iøvrigt. hva siker i til svejsesøm eller ej??
Jeg er kun ude i et måske HyggeForskePrøveminegrænser/evneraf-projekt, så det vil ALDRIG blive en 1000hestes +++ dragracingDTC potentiel evigheds maskine.
Tænkte mere på det pågældende materialevalg, men jeg har så i mellemtiden fundet frem til at et meeget brugt materiale er sort fjernvarmerør i passende dimension, noget imellem 38-50mm, omkring 3mm gods.. angiveligt uden svejsesøm(I guess).
Ja.. den lokale smed kan sikkert hjælpe... og har en "kaffekasse"
Iøvrigt. hva siker i til svejsesøm eller ej??
Jeg er kun ude i et måske HyggeForskePrøveminegrænser/evneraf-projekt, så det vil ALDRIG blive en 1000hestes +++ dragracingDTC potentiel evigheds maskine.
Med venlig hilsen
Jan
Jan
-
Jandk
- Medlem
Spirillen skrev:Hvor kommer du fra?
Jeg har måske lidt tråde at trække i, i forbindelse med indkøb osv.
Tak for tilbudet.. jeg er fra sjælland, men har endnu ikke engang bilen at gøre det på endnu
Men jeg vil nok komme med noget mere aktuelt når det bliver alvor.... måske en projekttråd.. hvem ved (det er osse en udfordring hehe)
At købe det ved den lokale smed hvem så han er til den tid er en super ide, men har faktisk fundet det på nettet hos nogen af de der discount vvs netshops... den tid den sorg.
Iøvrigt.. bilen (HVIS den bliver indkøbt) bliver noget Ford ohc men helst 6 benet Taunus eller Sierra... bilen jeg aldrig fik fordi jeg lyttede til mine forældre *gaaaab*
Med venlig hilsen
Jan
Jan
-
lqs
- Mester Medlem
-
K-FINN
- Mester Medlem
-
Jandk
- Medlem
lqs skrev:glem de sex benede. OHC er gudemotoren i det spil. hvis altså spillet hedder flest hk for mindst penge. stempler, en oliepumpe og en knast er alt hvad motoren egentlig behøver for at lave omkring 400hk. det er tæt på utroligt..... MVH søren
Ja.. sæ´føli handler det osse om best bang for the bug,men sex´ren lyder så godt, og jeg har ikke ejet en *vrÆæÆæl* OG nej det handler ikke kun om pruhheste, men osse om at lære lidt mere om motorstyring og tryk.
Det er så osse rimeligt nemt at finde en ohc..
Med venlig hilsen
Jan
Jan