benzintryksregulator/benzinpumpe
Redaktør: Moderatorer
-
ejnarmc
- Medlem
- Indlæg: 170
- Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
benzintryksregulator/benzinpumpe
hejsa
jeg var ved rh-motorsport igår med min volvo 850r og det blev til 365hk, men de kunne ikke lave flere hk, pga, den midstede trykket på benzinen ved ca 5500 omdr.
jeg har en inter bosch 040 i tanken, og den skulle vel nok kunne lave 400 hk ik??
mit spørgsmål er om det kan være min benzintryksregulator som ikke kan styre trykket ordentligt, det er nemlig den billige fra turbomotor.
og der må da være en forskel på en til 250 kr og en til 2500 kr...
nogle der har erfaringer med dette problem??
jeg var ved rh-motorsport igår med min volvo 850r og det blev til 365hk, men de kunne ikke lave flere hk, pga, den midstede trykket på benzinen ved ca 5500 omdr.
jeg har en inter bosch 040 i tanken, og den skulle vel nok kunne lave 400 hk ik??
mit spørgsmål er om det kan være min benzintryksregulator som ikke kan styre trykket ordentligt, det er nemlig den billige fra turbomotor.
og der må da være en forskel på en til 250 kr og en til 2500 kr...
nogle der har erfaringer med dette problem??
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: benzintryksregulator/benzinpumpe
ejnarmc skrev:hejsa
jeg var ved rh-motorsport igår med min volvo 850r og det blev til 365hk, men de kunne ikke lave flere hk, pga, den midstede trykket på benzinen ved ca 5500 omdr.
jeg har en inter bosch 040 i tanken, og den skulle vel nok kunne lave 400 hk ik??
mit spørgsmål er om det kan være min benzintryksregulator som ikke kan styre trykket ordentligt, det er nemlig den billige fra turbomotor.
og der må da være en forskel på en til 250 kr og en til 2500 kr...
nogle der har erfaringer med dette problem??
Hvad skete der med trykket?
Hvor meget DC kørte dyserne med da det skete?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Re: .
ejnarmc skrev:det begynder at falde ved ca 5500 omdr.
det andet spørgsmål du stiller ved jeg ikke
DC er dutycycle, altså hvor meget dyserne arbejder.
Er angivet som en procentsats mellem 0-100.
Her må andre lige træde til hvis jeg bare snakker uden at vide noget, det hænder
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: ....
ejnarmc skrev:ved at dyserne ikke var sat til at køre max, jeg må lige igennem det hele igen
Hvis du ikke ved hvor meget de var oppe på, hvordan ved du så at de ikke kørte max?
Hvilke dyser kører du med? (Nummer)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
-
ejnarmc
- Medlem
- Indlæg: 170
- Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
..
jeg ringede til rh-motorsport og hørte dem ad dyserne var ikke fuld åbne..
ladetrykket falder ikke...
det med benzintrykket:
hvis man kiggede på benzintryksuret under rulning kunne man se det faldt, men det var svært at se hvor meget det var
ladetrykket falder ikke...
det med benzintrykket:
hvis man kiggede på benzintryksuret under rulning kunne man se det faldt, men det var svært at se hvor meget det var
