Megasquirt Arrangement 2009
Da der er megen interesse i et Megasquirt(*) arrangement så syntes jeg det ville være på plads med en forløbende tilmeldings liste da der endnu ikke er afsat en dato eller et mødested ... HenrikGM har vist sig på banen men har endnu ikke tilkendegivet om han vil stå for et sådanne arrangement.. men hvis han gerne vil deltage så tror jeg det, som for de flestes vedkommende, først bliver efter juleracet og nytår .. så engang i starten af 2009.
Det kan også være at der er andre MS guruer / halv-guruer herinde fra der kan enten hjælpe Henrik eller som selv kan stå for at afholde et kursus, og hvis der er to eller flere der vil co hoste et sådanne kursus så skal de da lige have tid til at forberede sig lidt.
(*) Megasquirt vil være det primære men da de fleste motorstyringer grundlæggende fungerer mere
eller mindre ens så kan andre der står med x-standalone motorstyring nok også få noget basic grundviden ..
evt. så er fremgangsmåden ved hjemme indkøring af en motorstyring nok den samme
Otto (Natmekanikeren) er kommet med et rigtigt god tilbud og jeg syntes egentligt det er for godt til at afslå.. men det kan være der er en overvejende stor mængde af deltagerne der ønsker at det bliver afholdt et andet sted i kongeriget ...
Jeg syntes egentligt at et sådanne kursus bør koste et lille beløb (50-100kr) som kan dække udgifter til et par print, hvis underviser(ne) vil forberede noget trykt kursus materiale / lille manual , samt til lidt kørsel .. yderligt så syntes jeg også hvis det bliver afholdes hos Otto så skal han også have et lille symbolsk beløb (og hvis vi hæver det beløb lidt kan det være det bliver til et Glück og Æbelskive MS/Rulle arrangement
)
Niveauet for kursuset bliver nok intro/begynder, da der er flest der har efterspurgt dette, men jeg ville personligt gerne have niveauet hævet lidt over begynderniveau hvor det er ting som hvad er en motorstyring og hvordan fungerer en motor ...
Jeg tror dog også der er mulighed for at på et tidspunkt at dele kursuset op i to ..
dem der vil have lidt mere grundlæggende ( e.g. hvad er en motorstyring og hvordan fungerer en motor)
og dem der ønsker lidt mere udvidet..
For at tilmelde sig
Skriv følgende på listen der er vedhæftet i den sidste post ..
idéen er at man fortsætter med listen fra den sidste post og så bare skriver sig på i bunden af listen
Kode:
Dit Forums navn | Antal i forventer at dukke op | Hvor i kommer fra | Niveau der ønskes
vælg helst din hjemegen som værende den der ligger tætest blandt disse herunder da det vil gøre det noget lettere at placerer kursuset geografisk..
nordjylland
midtjylland
sydjylland
fyn
sydsjælland (incl lolland&falster)
nordsjælland
Niveauer:
IBMS: Intro/Begynder MS
VMS: Udvidet MS (Videre med MS)
HMS: Hardcore MS (Bag om MS)
UMS: Ultra MS (Langhåret .. med kildekode modding)
Vælg herefter i
Poll hvor i ønsker det afholdt...
For at finde den endelige placering og tidspunkt vil jeg anbefale at kursusafholder starter et skema op
her inde ... hvis kursuset vælges at afholdes hos Otto så kan de 2 starte med at finde et par mulige datoer og herefter kan de så ryge i "frit udbud" ... se eksempel her (det kræver man er bruger og logger sig ind) ->
MegaSquirt IBMS/VMS Kursus 2009 datoerne er ikke endegyldige da de først skal fastlægges af Kursus stedet og Kursus afholder ...
Når man opretter sig som bruger er der mulighed for at tilmelde sig MS Kursus gruppen med det samme.. til det skal man bruge følgende kode: MS-Q109
Lokale:
indtil videre er der 2 steder der har valgt at stille lokaler til rådighed det er: ( Hvor... hvem...hvad)
Undervisere: (dem med *har ikke konfimeret endnu)
Kaas | 1 | nordjylland ... (må lige tilkende sit erfarings niveau)