Indkøring af MS i Nordjylland??
Redaktør: Moderatorer
-
Henrik RST
- Medlem
Indkøring af MS i Nordjylland??
Hej alle.
Er der en MS nørd derude som (mod betaling naturligvis) vil hjælpe med med at køre min toyota ind.
Der er tale om en starlet med en 1,3 turbo motor.
Bilen er startet op og spinder fint, med skal selvfølgelig trimmes ordentligt ind.
Håber på at der er en der kan hjælpe. Jeg kommer selv fra Aalborg.
Fang mig på 40833371
Mvh. Henrik
Er der en MS nørd derude som (mod betaling naturligvis) vil hjælpe med med at køre min toyota ind.
Der er tale om en starlet med en 1,3 turbo motor.
Bilen er startet op og spinder fint, med skal selvfølgelig trimmes ordentligt ind.
Håber på at der er en der kan hjælpe. Jeg kommer selv fra Aalborg.
Fang mig på 40833371
Mvh. Henrik
-
Kaas
- Medlem
- Kontakt:
Jeg kender til ms, men jeg har desværre ikke for god tid pt, jeg er selv igang med nogle andre projekter.
Men der er jo ikke så meget i det, læs manualen om indkøring osv. Download megatune eller tunerstudio (som jeg klart kan anbefale) og leg lidt med det selv.
Du kan jo altid stille spørgsmål her inde.
Men der er jo ikke så meget i det, læs manualen om indkøring osv. Download megatune eller tunerstudio (som jeg klart kan anbefale) og leg lidt med det selv.
Du kan jo altid stille spørgsmål her inde.
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
-
Henrik RST
- Medlem
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Ellers skal du udvide området længere sydpå end lige nordjylland....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Henrik RST
- Medlem
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
hmm har da leget lidt med det efterhånden.. har du selv lambda grej monteret i bilen ?
er under ingen omstændigheder nogen guru men et nogenlunde fuel map skulle hurtigt kunne klares,
msn: grydesvamp@sol.dk
tlf: 25 36 87 43.
er under ingen omstændigheder nogen guru men et nogenlunde fuel map skulle hurtigt kunne klares,
msn: grydesvamp@sol.dk
tlf: 25 36 87 43.
Fri bane fuld hane! 
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland