Jeg er ny herinde og har lige anskaffet mig en 200sx s13. Jeg har tænkt mig at renovere motoren med nye pakninger og gearkassen med pakninger også.
Mit spørgsmål er så: Topstykket skal planes så hvilken type ståltoppakning skal jeg bruge? Er den at foretrække fremfor en standard? og hvilken tykkelse skal jeg vælge?
Hvor kan jeg få fat i en uden at den koster en bondegård?
Jeg er ny herinde og har lige anskaffet mig en 200sx s13. Jeg har tænkt mig at renovere motoren med nye pakninger og gearkassen med pakninger også.
Mit spørgsmål er så: Topstykket skal planes så hvilken type ståltoppakning skal jeg bruge? Er den at foretrække fremfor en standard? og hvilken tykkelse skal jeg vælge?
Hvor kan jeg få fat i en uden at den koster en bondegård?
Håber på gode svar fra kompetente mennesker
MVH Rasmus
Topparkning skal helst være af MLM type ... dvs. multi-layer-metal
ofte noget ..stål/jern - alu - stål/jern
edit:
Kaldes også MLS - Multi Layer Steel
Senest rettet af ae86 10 jul 2008, 00:18, rettet i alt 1 gang.
Så vidt jeg husker lavede en fynbo 428 hk med en stadard toppakning, men det er da klart en fordel med metal toppakning...
Jeg er selv så småt igeng med at lave en hygge/bane/drift S13 og regnede med bare at bruge std pakning til min...
Rasmus Jensen skrev:Og hvor finder vi nissanfolk delene billigere end hos nissan? der garanteret tager en bondegård for et toppakningssæt.
Hvor bor i i landet. ku være fedt at mødes og snakke/sparke lidt dæk, er selv fra kbh.
Ved ikke om man må komme med sådan et svar her, men prøver alligevel. Som betalende medlem i nissanklubben, er der rabatter ved udvalgte nissanpushere (Gladsaxe feks), og også andre steder.
I øvrigt så er synes jeg ikke delene til sådan en er så dyre. Et stempel til en CA18DET ligger lige omkring 850,- kan jeg huske. Men huske en hva pakningen koster.