Side 1 af 1
benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??
: 10 jun 2008, 13:54
af ladathomas
hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk
men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil
jeg har lest på nettet men er gået lidt død
på forhond mange tak
: 10 jun 2008, 14:04
af ae86
malpassi
: 10 jun 2008, 14:07
af ladathomas
er det så lige meget om den sider får eller efter kaburatoren ??
for den malpassi jeg havde på min gamle bil sad den får kaburatorerne
den der sider nu sider efter alså på ratur slangen
Re: benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??
: 10 jun 2008, 14:08
af fordtosserne
ladathomas skrev:hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk
men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil
jeg har lest på nettet men er gået lidt død
på forhond mange tak
https://www.burtonpower.com/prod_filter ... 11&PSet=98
http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... a8fcaa68aa
Re: benzintryksragulator 0,3 bar hvor ??
: 10 jun 2008, 14:09
af fordtosserne
ladathomas skrev:hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk
men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil
jeg har lest på nettet men er gået lidt død
på forhond mange tak
https://www.burtonpower.com/prod_filter ... 11&PSet=98
http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... a8fcaa68aa
: 10 jun 2008, 18:14
af ae86
ladathomas skrev:er det så lige meget om den sider får eller efter kaburatoren ??
for den malpassi jeg havde på min gamle bil sad den får kaburatorerne
den der sider nu sider efter alså på ratur slangen
I princippet ja.. med mindre jeg forstår dit spørgsmål forkert !!!
Bare du vender den rigtigt og ikke tager benzinen fra returen !!
Benzintryks-regulatoren sørger bare for at trykket på "fuelrail-tryksiden" er 0,3 bar over ladetryk ... resten retuneres tilbage til tanken
Malpassi sidder bla. på gamle
Lotus Esprit turbo
MG Metro og Maestro og Montego turbo
Og nogel Alfa GTV Autodelta turbo (tvivler dog på at du kan finde sådanne en)
: 10 jun 2008, 18:24
af ladathomas
det ikke en turbo bil ved ikke om det har nået og sige lige pt har jeg fået den til og køre så håber det holder til lørdag
: 10 jun 2008, 18:37
af ae86
ladathomas skrev:det ikke en turbo bil ved ikke om det har nået og sige lige pt har jeg fået den til og køre så håber det holder til lørdag
Så har du jo samtidigt fundet fejlen for hvorfor den har overdrevent meget turbotøven ... du har "glemt" at monterer turboen

: 10 jun 2008, 22:11
af Runesm
Du kan sagtens bruge den alligevel. Den holder bare benzintrykket 0,25-0,3 bar tror jeg det var, over manifoldtrykket