Forskel på 4efe og 4efte dyser?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

Forskel på 4efe og 4efte dyser?

#1 Indlæg af Runesm »

Dyserne på originalmotoren var fløde/brunlige farvet:
Billede

Hvor de nye var grå:
Billede

Er de så meget større, at en std 4efe styreboks vil give alt for meget benzin?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
audi 80 1,8 turbo
Medlem
Indlæg: 227
Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
Geografisk sted: østjylland

Re: Forskel på 4efe og 4efte dyser?

#2 Indlæg af audi 80 1,8 turbo »

Runesm skrev:Dyserne på originalmotoren var fløde/brunlige farvet:
Billede

Hvor de nye var grå:
Billede

Er de så meget større, at en std 4efe styreboks vil give alt for meget benzin?


det kunne være en go ide at se om du kunne finde nogen numre på de dyser.... og så google lidt på det

Tommy
første gear er for biler uden moment
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#3 Indlæg af klyfax »

Ja en 4efe styring vil give for meget benzin med de dyser. Den ryger sort når den for gas med de dyser der... Sætter du en FCD på, så giver de for lidt...

Har selv været der...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

#4 Indlæg af Runesm »

Det var da ræderligt.
Så må den megasquirtes.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Besvar