Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664 Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
#1
Indlæg
af Runesm » 07 jun 2008, 11:54
Dyserne på originalmotoren var fløde/brunlige farvet:
Hvor de nye var grå:
Er de så meget større, at en std 4efe styreboks vil give alt for meget benzin?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
audi 80 1,8 turbo
Medlem
Indlæg: 227 Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
Geografisk sted: østjylland
#2
Indlæg
af audi 80 1,8 turbo » 07 jun 2008, 11:59
Runesm skrev: Dyserne på originalmotoren var fløde/brunlige farvet:
Hvor de nye var grå:
Er de så meget større, at en std 4efe styreboks vil give alt for meget benzin?
det kunne være en go ide at se om du kunne finde nogen numre på de dyser.... og så google lidt på det
Tommy
første gear er for biler uden moment
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525 Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden
#3
Indlæg
af klyfax » 07 jun 2008, 15:09
Ja en 4efe styring vil give for meget benzin med de dyser. Den ryger sort når den for gas med de dyser der... Sætter du en FCD på, så giver de for lidt...
Har selv været der...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664 Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
#4
Indlæg
af Runesm » 07 jun 2008, 15:41
Det var da ræderligt.
Så må den megasquirtes.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo