Side 1 af 1
c20ne tuning projekt...
: 01 jun 2008, 21:49
af bamse23
beabejdet sprøjt med større dyser..
portet og beabejdet top.
indsugning - udstødningskanalerne skal beabejdes..
større ventiler, strammere ventilfjedre.
296 knast
justerbar knasthjul.
bananmanifold.
chip.
2" udstødningssystem.
benzintryksregulator..
hva vil i gætte på :
HK/NM????
: 01 jun 2008, 22:16
af JerrilD
500 hk eller sådan noget

: 01 jun 2008, 22:56
af Runesm
Jeg gætter 600 så
: 02 jun 2008, 09:30
af needspeed
Så siger jeg 555 hk. med 92 oktan
: 02 jun 2008, 09:32
af klyfax
Hvor er spjældhusene?
: 02 jun 2008, 16:46
af scotten
ca 150-170 hk
: 02 jun 2008, 18:35
af Henrik DT
spørg inde på Opelpower.dk der er næsten med garanti en eller 2 der skal give et godt bud på hvor du havner henne, der er sikkert nogle der har gjort det før....
: 03 jun 2008, 20:50
af Carsten
Istedet for at voldtune din C20NE og aldrig opnå mere end 190HK, så burde du istedet overveje at konvertere til C20XE, blokken kan du jo stadig bruge, men stemplerne skal skiftes, og seføli også topstykket.
jeg kan fortælle så meget at jeg selv har et sæt 272 graders knaster i min C20XE som producerer 182HK / 223NM kun via en chip.
Det har kostet ingenting i forhold til at hive 180Hk ud af at C20NE'er.
Jeg kan godt se det sjove i at bygge noget ingen andre har, men det er bare surt at ofre så mange penge på det, når man forholdsvist billigt kan opnå samme effekt ved at bruge 16V toppen istedet for 8V toppen.
: 04 jun 2008, 20:18
af Vax