Har en 1.6 turbo motor der har ca200hk, den køre med 2,5" system som skulle være ok til max 240hk.
Skal hen og lave et nyt forrør og kun forrør, så ville der være noget at hente eller at tabe ved at lave det i 3" ?
Forrør på 1.6 turbo
Redaktør: Moderatorer
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Som jeg har oplevet på min egen bil...
Stigende ladetryk: Forrør bliver stører og dermed flower turbo bedre, endda så godt at den interne WG ikke kan lukke nok luft uf for og holde tryk nede.
Kendt problem på toyota 4efte orginal turbo motor hvis man montere De-kat.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er forrøret der er restriktionen på din setup.
På min gamle 3ete turbo motor fik jeg hurtigere ladetryk, og lidt mere ladetryk, efter montering af stører udstødning..
Stigende ladetryk: Forrør bliver stører og dermed flower turbo bedre, endda så godt at den interne WG ikke kan lukke nok luft uf for og holde tryk nede.
Kendt problem på toyota 4efte orginal turbo motor hvis man montere De-kat.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er forrøret der er restriktionen på din setup.
På min gamle 3ete turbo motor fik jeg hurtigere ladetryk, og lidt mere ladetryk, efter montering af stører udstødning..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 