Ville det her gå? Opsætning til golf 2 8v'er
Redaktør: Moderatorer
-
Mr_SDK
- Nyt Medlem
- Indlæg: 22
- Tilmeldt: 05 jan 2005, 21:08
Ville det her gå? Opsætning til golf 2 8v'er
Hejsa... Jeg er igang med at bygge en "gammel" g60 motor i en golf 2'er.
Det jeg ville høre om var om denne her opsætning ville gå.
Rotrex C30-94
450 ml dyser høj ohms
200l extern benzinpumpe
Justerbar benzintryks regulator
Rallye golf intercooler
bananmanifold
268/276 Asymetric knast
2 std. metal topparkninger med stål mellemlægsplade
Hva str. udstødning og trykrør ville i forslå?
Nogle ting der kunne gøres bedere eller anderledes?
Det jeg ville høre om var om denne her opsætning ville gå.
Rotrex C30-94
450 ml dyser høj ohms
200l extern benzinpumpe
Justerbar benzintryks regulator
Rallye golf intercooler
bananmanifold
268/276 Asymetric knast
2 std. metal topparkninger med stål mellemlægsplade
Hva str. udstødning og trykrør ville i forslå?
Nogle ting der kunne gøres bedere eller anderledes?
Mitsubishi Outlander turbo - Bmw E30 under ombygning med tryk
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Vi kan vende den en omgang: Hvorfor vil du bruge 2 pakninger plus mellemlæg?
Det spørgsmål er noget mere interessant
Det spørgsmål er noget mere interessant
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
audi 80 1,8 turbo
- Medlem
- Indlæg: 227
- Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
- Geografisk sted: østjylland
Mr_SDK skrev:Ja men jeg har de 3 liggende!! Men det vil sige at det ikke er godt med de topparkninger?
Hvis det er en G60 motor du har gang i... altså G60 stempler og G60 topstykke(bare lige for at være sikker på det) så er kompresionen altså ret så lav standard 8,0:1 (Med 1,8 mm tyk toppakning som en standard G60 toppakning er) kan ikke rigtig se pointen i at sænke den yderligere.... strandard G60 toppakning er stål toppakning som er hammer stærk.
Tommy
første gear er for biler uden moment
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Mr_SDK skrev:For at sænke komp? Men jeg var først
Det kan godt være du var først, men du vil sænke kompessionen på en allerede lavkomprimeret motor, og så er det jeg spørger hvorfor?
Jeg TROR du har hørt at man skal bruge to toppakninger når man monterer kompressor, og så ikke tænkt nærmere over hvorfor, derfor skriver jeg som jeg gør.
Pas på ikke du kommer så langt ned i komp. at motoren bliver doven. Kompressor eller ej.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!