Hey, en kamerat har et "lille" problem... han har fået drejet ca 1cm af bagsiden af svinghjulet, og derefter fået det afbalanceret.
første problem er så at de uden at blive bedt om det har drejet trædefladen til koblingen op, hvilket vel egentlig bare er alm god service.. allerede da vi så det var der små klokker der ringede at noget var galt, det er af den type hvor koblingspladen sidder i en lille fordybning, og vi var begge enige om at det så ud som om det var blevet dybere, men kunne ikke finde nogle data på det. ganske rigtigt var fospændingen pludselig blevet meget lille når tryknavet blev monteret, og den glider i koblingen.
2. problem er vi lidt usikre på. da det er blevet afbalanceret er der naturligvis boret huller i svinghjulet for at få det i balance, men tryknavet er også forvandlet til en sveizer ost, er det normal procedyre?
leverandøren har vi ikke alt for gode erfaringer med, men han valgte dem alligevel, da de var de enese lokale der mente at de kunne varetage opgaven...
afbalancering af svinghjul
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Billeder?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt: