ang. montering af ms?

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
tiger8766
Junior Medlem

ang. montering af ms?

#1 Indlæg af tiger8766 »

skal i gang med at montere ms på min golf 3, men ville lige høre, nu hvor jeg tager min styreboks fra, og får sat min ms boks til ville alle de andre ting i bilen så virke?
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#2 Indlæg af grydesvamp »

kommer an på om boksen kun styrer motoren eller alt andet i bilen også er kørt i boksen.

begynd at skille ledningsnettet af og chek om div instrumenter har ledninger der går i boksen eller direkte ud til div sensore..

et mindre voldsomt alternativ er at finde et ledningsdiagram over bilen og så kigge lidt på det ;)
Fri bane fuld hane! :-)
tiger8766
Junior Medlem

#3 Indlæg af tiger8766 »

okay det må jeg prøve at kigge på, fordi at jeg har fundet et ledningsdiagram... hva skal man gøre ellers hvis de går i boksen, skal man så til at tage alle de ledninger ud som kun er til motorstyringen, og sætte boksen til uden dem eller hva?
VAG mekaniker
Senior Medlem
Geografisk sted: fyn kerteminde

Re: ang. montering af ms?

#4 Indlæg af VAG mekaniker »

tiger8766 skrev:skal i gang med at montere ms på min golf 3, men ville lige høre, nu hvor jeg tager min styreboks fra, og får sat min ms boks til ville alle de andre ting i bilen så virke?

Din golf 3 sender ingen signaler til andre styredele som f.eks abs airbag (hvis den har det) -
hvis den er med automatgear, ja så har du en "opgave" at løse..... :up:
Hvis ikke , er det ren plug and play.

Er lige ved at tro du kan tage alle signaler ved din orig motorstyring og koble dig på der.
v/h Peter
Besvar