Indkøring af SMT6 styring?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Kjeldahl

Indkøring af SMT6 styring?

#1 Indlæg af Kjeldahl »

Hej. Står og skal have kørt min punto gt turbo ind, hvor der er monteret en SMT6 styring på, men hverken scantune eller rh kan klare det. Nokken kan, men han er alvorlig syg :s

Hvem kan ellers ?
Brisse
Mester Medlem
Geografisk sted: Stevns
Kontakt:

#2 Indlæg af Brisse »

Hmm... Scantune har da ellers selv solgt dem for et par år siden.
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede
Kjeldahl

#3 Indlæg af Kjeldahl »

Brisse skrev:Hmm... Scantune har da ellers selv solgt dem for et par år siden.

Ja, men det udstyr han brugte til at justere boksen med, har han ikke mere.

Der må da være en eller anden der stadig kan klare at køre sådan en smt6 styring ind ?
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#4 Indlæg af duckstar »

Det kan man selv med en laptop.

Enhver med et rullefelt og en C/O måler kan du bruge. Enhver der har med motorstyringer at gøre kan finde ud af justere mappet ind, det skal jo ikke laves fra bunden... hvad med Kim Bonde, hvis du nu selv kommer med laptop og softwaren installeret.

Ret beset er det jo bare at finde de stedet i mappet hvor din blanding er for mager eller fed (hvis det da er fejlen) og justere værdien op/ned i de felter.

Jeg lånte en bredbåndssonde af Jonas Olsen herindefra, og justerede faktisk min på motorvejen..
Vh. Anders
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#5 Indlæg af Saab-Daniel »

Jeg har en bredbåndssonde (lm-1) og en laptop, men intet rullefelt - derimod en motorvej, hvis det er i nærheden af midtjylland du bor...
Men software og sørge for kontakten mellem boks og laptop må du hellere selv sørge for virker, hvis jeg skal kunne hjælpe...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Kjeldahl

#6 Indlæg af Kjeldahl »

Saab-Daniel skrev:Jeg har en bredbåndssonde (lm-1) og en laptop, men intet rullefelt - derimod en motorvej, hvis det er i nærheden af midtjylland du bor...
Men software og sørge for kontakten mellem boks og laptop må du hellere selv sørge for virker, hvis jeg skal kunne hjælpe...
Daniel.

Okay, men nu er problemet bare at jeg aner ikke, hvilken software jeg skal lede efter :S Der er vel flere versioner ? Jeg har fundet en version der hedder : Perfect Power
SMT6 Windows Software v2.6.7
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#7 Indlæg af duckstar »

Jeg troede den seneste version er 2.6.11 fra 2005?
Vh. Anders
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem

#8 Indlæg af ae86 »

Kjeldahl skrev:
Saab-Daniel skrev:Jeg har en bredbåndssonde (lm-1) og en laptop, men intet rullefelt - derimod en motorvej, hvis det er i nærheden af midtjylland du bor...
Daniel.

Okay, men nu er problemet bare at jeg aner ikke, hvilken software jeg skal lede efter :S Der er vel flere versioner ? Jeg har fundet en version der hedder : Perfect Power
SMT6 Windows Software v2.6.7

Jeg går udfra at du har tilmeldt dig på PerfectPower's hjemmeside og fundet versionen der .. ellers kunne det nok være et godt sted at starte
http://www.perfectpower.com/products/smt6.asp
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#9 Indlæg af Saab-Daniel »

Kjeldahl, hvor er du fra?
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com