har kikket lidt efter knaster på nettet...
og fundet
at std 4g63t er 248/248 og at sug er 256/248
Brian crower laver 272-280-288
laver custom indsugning med korte rør osv.. og regner ikke med at få ret meget modtryk håber på det kan blive ligeså godt som på traktoren hvor jeg kører 4 bar ind og lige under 3 i modtryk....burde vel også være muligt at få lave modtryk end ladetryk på en benziner ??
regner med tryk ved ca 3500-4000 og cut ved 8500-9000
hvis du vil køre de rpm på motoren ville jeg vælge de vildeste. altså forudsat at gearing passer til alle de omdrejninger? er det extremt tryk vi taler om? hvis jo ville jeg ikke satse på fuldt ladetryk før måske 5.5 eller 6000rpm... bemærk extremt tryk/ydelse! alle de knaster fra GROWER lyder egentlig ret vilde. MVH søren
Har du kigget www.catcams.be De laver også massere knaster til din motor.
Prøv og kig der ind, hvis du er intereseret i nogle kan jeg skaffe dem.. Mvh Daniel
RollaGTi skrev:Har du kigget www.catcams.be De laver også massere knaster til din motor. Prøv og kig der ind, hvis du er intereseret i nogle kan jeg skaffe dem.. Mvh Daniel
Har du prisen på et sæt knaster Part#: 7105140
og prisen på et sæt knasthjul Part#: CTTO018
Jeg har lige fået et sæt Brian Crower 280/280gr. knaster hjem til min Galant + opgraderede fjeder og retainers.....
Til prisen er det sku et fund hvis de holder hvad de lover på deres hjemmeside, der er et par udskrifter med samme opsætning, der viser effekter med de forskellige knaster de laver - hvis du ikke har set det!
MVH
Ulrik
____________________________
Fiat Stilo 1,9 JTD - dejlig hverdags bil....Nu med FGA box
Hehe ja det er jeg udemærket klar over..... deres lommeregnere er sku ikke de samme som vi bruger....
Men når man lige står og kigger lidt på profilen så er jeg ikke et sekund i tvivl om at de er temmelig skarpe sammenlignet med standard som jeg køre med nu....
Sjovt bliver det da og se hvad det giver i den sidste ende...
____________________________
Fiat Stilo 1,9 JTD - dejlig hverdags bil....Nu med FGA box