Bufas skrev:Som jeg ser den på billedet så er det den der skal tage dine pulser fra pumpen så du får et jævnt tryk ved dyserne, så jeg ville lade den sidde.
Kan man så ikke bare skifte pumpen ud, nyere biler har jo ikke en sådan..
Bufas skrev:Som jeg ser den på billedet så er det den der skal tage dine pulser fra pumpen så du får et jævnt tryk ved dyserne, så jeg ville lade den sidde.
Det kan du sikkert nok. Jeg var faktisk ikke klar over at nye biler ikke har sådan en. MEn rar information at få, for så kunne jeg godt finde på selv at gøre det. Skriv meget gerne om dine erfaringer med det.
Det kan du sikkert nok. Jeg var faktisk ikke klar over at nye biler ikke har sådan en. MEn rar information at få, for så kunne jeg godt finde på selv at gøre det. Skriv meget gerne om dine erfaringer med det.
Jeg finder en pumpe til en 3tyrker i biltema og smider den på istedet, har nemlig læst om flere der sider at den K-jet pumper giver pulseringer..
fuel accumulator er , en man bruger i k-jetronic og i gamle k anlæg , den bruges til at lave et holde tryk til fordeler hoved, det hele er i forhold til et systemtryk og holde tryk , men du kan trygt fjerne den .........
beyer skrev:fuel accumulator er , en man bruger i k-jetronic og i gamle k anlæg , den bruges til at lave et holde tryk til fordeler hoved, det hele er i forhold til et systemtryk og holde tryk , men du kan trygt fjerne den .........