Hej
Hvornår bliver det et problem med hydr løftere og omdr..
Har hørt at hvis man giver bilen flere omdr en den er lavet til kan man risikere at olietryks regulatoren ikke kan følge med og de hydr løfteret åbner helt og ventilerne rammer stemplerne..
Men hvornår er det nødv med denne ombygning??
Bilen
Ford mondeo 2,0 Zetec E 95
kommer op og snore omkring de 8000omdr
Hydr.løftere og omdr.
Redaktør: Moderatorer
- Bakke
- Junior Medlem
- Indlæg: 92
- Tilmeldt: 07 jul 2005, 22:15
- Geografisk sted: Store heddinge. Sjælland
Hydr.løftere og omdr.
Bakke
Ford Sierra Turbo
Rover 214 Si
Suzuki SJ410
Ford Sierra Turbo
Rover 214 Si
Suzuki SJ410
- Shelby 500
- Senior Medlem
- Indlæg: 323
- Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
- Geografisk sted: kbh
-
Carsten
- Medlem
- Indlæg: 245
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Hvis løftet bliver for højt, bukker de hydrauliske løftere under. En skarp knast kan godt ha mild løftehøjde og køre sammen med hydrauliske løftere.
Til en Opel C20XE laves der 304 graders knaster med 12mm løft og 10.8mm løft. Dem på 12mm kører med faste løftere... dem på 10.8 kan godt klare hydrauliske.
Til en Opel C20XE laves der 304 graders knaster med 12mm løft og 10.8mm løft. Dem på 12mm kører med faste løftere... dem på 10.8 kan godt klare hydrauliske.