kender ikke så meget til ford men : arrhh er det ikke og stramme den lidt ??? har en gang set en i et blad der var spækket med guldstumper samt det var en 1900 og den lagde 330hk
men der må en af fordgalningene på banen , møffe måske
aldrig..... - den smadre stempler oa. langt inden....
og selvom den skulle kunne tåle 2 bar, når man aldrig i nærheden af 300....eller 250..
selv med en ZVH (zetec bund) kan de 300 være svære at nå uden "de gode stumper" (stage 3(4) top), stempler ..osv.
desuden, den originale insp. er en mekanisk (mfi) - kan dårligt følge med en chipning og da max 200 (på en 1,9) holdbare heste...
men hvad jeg erfarede da jeg selv kørte i RST er at der er mange med sådan en der har over 250/300 hk med en rustfri udstødning og chip........ og siger man andet er man jo bare en "nar"
Shelby 500 skrev:aldrig..... - den smadre stempler oa. langt inden....
og selvom den skulle kunne tåle 2 bar, når man aldrig i nærheden af 300....eller 250..
selv med en ZVH (zetec bund) kan de 300 være svære at nå uden "de gode stumper" (stage 3(4) top), stempler ..osv.
desuden, den originale insp. er en mekanisk (mfi) - kan dårligt følge med en chipning og da max 200 (på en 1,9) holdbare heste...
men hvad jeg erfarede da jeg selv kørte i RST er at der er mange med sådan en der har over 250/300 hk med en rustfri udstødning og chip........ og siger man andet er man jo bare en "nar"