Jeg har et teknisk spørgsmål om bremser, og jeg håber at der sidder et par kloge hoveder der ude..
Jeg har en Golf 1 jeg er ved at bygge om til noget banerace / trackday osv..
Jeg vil gerne have en regulator på så jeg selv kan regulere bremsetrykket til baghjulene. Den regulator jeg har kan kun regulere 1 rør, men bilen har 2 rør, et til hvert baghjul. Kan man uden problemer lave det om og bare blænde en udgang af på hovedcylinderen, eller skal man lave noget med 2 rør der løber sammen i 1. Hvad gør man på rigtige bane biler ??
Bremserør til baghjul
Redaktør: Moderatorer
-
Rasmus F
- Nyt Medlem
Bremserør til baghjul
Oettinger... yes sir
-
michael f
- Medlem
- Geografisk sted: kalundborg
Re: Bremserør til baghjul
Brian har lavet lidt i sin 2'er, ved ikk om det er noget du kan bruge til noget..Rasmus F skrev:Jeg har et teknisk spørgsmål om bremser, og jeg håber at der sidder et par kloge hoveder der ude..
Jeg har en Golf 1 jeg er ved at bygge om til noget banerace / trackday osv..
Jeg vil gerne have en regulator på så jeg selv kan regulere bremsetrykket til baghjulene. Den regulator jeg har kan kun regulere 1 rør, men bilen har 2 rør, et til hvert baghjul. Kan man uden problemer lave det om og bare blænde en udgang af på hovedcylinderen, eller skal man lave noget med 2 rør der løber sammen i 1. Hvad gør man på rigtige bane biler ??
det er en gammel ALB ventil der er modificeret lidt, men hvis du har købt en regulator..
http://lbrt.dk/index.php?module=photosh ... ges&fid=70