turbo til volvo T5R
Redaktør: Moderatorer
-
ZOLLER
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 22 nov 2006, 00:55
- Geografisk sted: DK
turbo til volvo T5R
1.jeg skal ha skiftet min turbo på min t5r og jeg er lidt i tvivl om hvilken en jeg skal montere det skal ha en chip fra RH for at få det hele til at kører sammen der er monteret 3" uds på den men ellers original, jeg har overvejet en Garrett t3/t4 er der nogen der har nogle goe forslag jeg er ikke helt inde i det.
2. er den nogen den ved hvor jeg kan få lavet en anden manifold til den nye turbo
MVH
Jeppe
2. er den nogen den ved hvor jeg kan få lavet en anden manifold til den nye turbo
MVH
Jeppe
Senest rettet af ZOLLER 13 nov 2007, 20:26, rettet i alt 1 gang.
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Hvilke ander modefikationer har du tænkt dig,
turboen alene giver ikke noget, højest en defekt motor.
MVH
Morten
turboen alene giver ikke noget, højest en defekt motor.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Kunne være du skulle få den chippet hos BSR i sverige istedet de har mange års erfaring med vovlo'er...
www.bsr.se
www.bsr.se
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
ZOLLER
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 22 nov 2006, 00:55
- Geografisk sted: DK
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
ZOLLER
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 22 nov 2006, 00:55
- Geografisk sted: DK
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: turbo til volvo T5R
ZOLLER skrev:1.jeg skal ha skiftet min turbo på min t5r og jeg er lidt i tvivl om hvilken en jeg skal montere det skal ha en chip fra RH for at få det hele til at kører sammen der er monteret 3" uds på den men ellers original, jeg har overvejet en Garrett t3/t4 er der nogen der har nogle goe forslag jeg er ikke helt inde i det.
2. er den nogen den ved hvor jeg kan få lavet en anden manifold til den nye turbo
MVH
Jeppe
Inspiration:
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=16148
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Tinasmartin skrev:http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=372388
Ser meget lille og forknølet ud....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
HenrikGM skrev:Tinasmartin skrev:http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=372388
Ser meget lille og forknølet ud....
Nu er det jo ikke en dragster manden skal lave men en kørbar bil...
havde dog nok selv valgt en GT2860R
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk