ståltoppakning ved 300 hk på vr6?
: 29 okt 2007, 13:37
hej gutter.
Jeg skal til at montere kompressor og intercooler på min 2.8 vr6'er. Men det er altså ikk til at blive klog på... Naak siger at man skal montere en tykkere toppakning når man skal køre rundt med 300 hk. Men spørger man vestspeed, så siger han at så længe man "bare" vil køre med 300 hk, så behøver man i princippet ikk at gøre andet end chipning, kompressor, intercooler og en benzintryks regulator...
Men hvad siger i?
Jeg har set forskellige fabriks nye kit til salg, hvor det hele er der til at gøre det selv... Men der er ikk anden pakning med... Mystisk. Kun ved kit med over 350 hk effekt...
Jeg har tænkt mig at montere min kompressor, intercooler, benzintryks regulator, banan og andre knaster (lavet til tryk... Længere løft osv) og så til sidst køre den ind ved naak, så han kan lave en chip til mig... Lyder det ikk fint nok? Eller synes i der skal andet til også?
Mvh jonas
Jeg skal til at montere kompressor og intercooler på min 2.8 vr6'er. Men det er altså ikk til at blive klog på... Naak siger at man skal montere en tykkere toppakning når man skal køre rundt med 300 hk. Men spørger man vestspeed, så siger han at så længe man "bare" vil køre med 300 hk, så behøver man i princippet ikk at gøre andet end chipning, kompressor, intercooler og en benzintryks regulator...
Men hvad siger i?
Jeg har set forskellige fabriks nye kit til salg, hvor det hele er der til at gøre det selv... Men der er ikk anden pakning med... Mystisk. Kun ved kit med over 350 hk effekt...
Jeg har tænkt mig at montere min kompressor, intercooler, benzintryks regulator, banan og andre knaster (lavet til tryk... Længere løft osv) og så til sidst køre den ind ved naak, så han kan lave en chip til mig... Lyder det ikk fint nok? Eller synes i der skal andet til også?
Mvh jonas