Forskel på T25 flancer??

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

Forskel på T25 flancer??

#1 Indlæg af needspeed »

Nu har jeg ledt lidt efter en turbolader med en T25 flance.

Har fået fat i en Garrett, fandt frem til at det er en GT25C.
703325-0001.

Den har en T25 flance, men da jeg fik den hjem fandt jeg ud at den skal monteres med støttebolte..
Dvs. at der bare skal være gennemgående huller i flancen på manifolden.

Men det har min manifold desværre ikke :cry:
Jeg skal bruge en turbo som kan monteres med bolte, men der kan ikke lade sig gøre med denne turbo :hrmpf:

Så mit spørgsmål er, hvor stor forskel er der på de T25 flancer? Der er åbenbart forskel på dem.
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
JPP
Admin
Admin
Indlæg: 2499
Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54

#2 Indlæg af JPP »

Lyder som OEM turbo du har fået fat i der. Dvs. produceret til specifik opsætning.

Kan du ikke bare fjerne boltene og bore huller i flangen på turboen. Jeg går ud fra at flangemålene ellers er som T25 standard.
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

#3 Indlæg af needspeed »

Afstanden mellem bolt hullerne er ens.
Men kan ikke lave nogle gennemgående huller, da der ikke er plads.
Men så er det vidst bare at få en anden turbo hjem.

Her er flancen sammen med udstødning, så der kan man ikke bore igennem.
http://i236.photobucket.com/albums/ff88 ... 1927rd.jpg
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Besvar