Throttle Body Spacer?`
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Throttle Body Spacer?`
sad og søgte lidt på ebay, men er der nogen der ved hvad denne Spacer gør? Og om det overhovedet virker?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Thro ... enameZWD2V
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Thro ... enameZWD2V
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Det med fup og svindel er jeg ikke helt sikker på, der er rimeligt mange virksomheder der fabrikerer og mange brugere af disse spacere i USA, jeg har bare ikke set dem til 4 cyl. motorer før, tror at man skal læse lidt om dem på nettet før man kommer med en konklusion...
corvus terrae terror...

- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
møffe skrev:nu har en zetec maskine så godt som ingen plenium hvis jeg husker korrekt.
det er faktisk korrekt... men indsugningsmanifoldet er en helt anden snak
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
hmm.. GED.Tinasmartin skrev:møffe skrev:nu har en zetec maskine så godt som ingen plenium hvis jeg husker korrekt.
det er faktisk korrekt... men indsugningsmanifoldet er en helt anden snakog der afhænger det af flere faktorer er det alu manifoldet eller composit manifoldet... for alu har ikke særligt meget plenum hvor composit manifoldet har en del (det gemmer sig bare på bagsiden af motoren)...
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS