Hvem kan lave rustfri udstødning I KBH området.
Redaktør: Moderatorer
-
madseb
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Østerbro
Hvem kan lave rustfri udstødning I KBH området.
Søger et værksted der kan lave fuldstænding rustfri 3" udstødning på min 306HDi, samt lave lidt modifikationer på rørføring fra turbo på indsugning samt udstødningen. Samt montering af ny manifold med Turbo.
MVH
Mads
MVH
Mads
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ravnene her fra siden holder til i ølstykke
Du kan jo kigge lidt rundt på siden efter billederne af hans arbjde og selv bedømme hvad du syntes..
Du kan jo kigge lidt rundt på siden efter billederne af hans arbjde og selv bedømme hvad du syntes..
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
Re: Hvem kan lave rustfri udstødning I KBH området.
madseb skrev:Søger et værksted der kan lave fuldstænding rustfri 3" udstødning på min 306HDi, samt lave lidt modifikationer på rørføring fra turbo på indsugning samt udstødningen. Samt montering af ny manifold med Turbo.
MVH
Mads
Må jeg forslå 2,5" har selv 306hdi med 2,5" lavet af ravnen
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
-
madseb
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Østerbro
Deres side er under ombygning, har nogle billeder så ville det være super har flg. mail madsps@vip.cybercity.dk
MVH
Mads
MVH
Mads
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
der er ikke en fast pris på en udstødning som jeg husker det. det er jo ret afhængigt af hvor meget arbejde der er i det. men han plejer at tage sig tid til at se på sagerne og give et bud.
find hans nummer på www.ravenz.dk
p.s. det er mit manifold og forrør der ligger på de sorte fliser på et af de første billeder. det virker rigtig godt.
find hans nummer på www.ravenz.dk
p.s. det er mit manifold og forrør der ligger på de sorte fliser på et af de første billeder. det virker rigtig godt.
Brap brap brap...

-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt: