Det er en supra med eftermonteret turbo og en ny megasquirt motorstyring. Jeg er i tvivl om hvilke dyser jeg skal vælge til den, og hvad de forskellen egentlig er. Jeg regner med at skal have R/C 650ml dyser til den, og de fåes i begge slags.
Er der nogen fordel ved sidefeed fremfor topfeed?
Mvh Carsten
højohms dyser eller lavohms dyser
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Lav ohms dyser giver en kortere reaktions tid, dvs dyseåbningstid.
Men det er betinget af at dyserne er af samme fabrikat, og ens opbygget.
At bruge lavohms dyser på et ms kræver lidt ekstra justeringer.
Hvor imod høj ohms er rent plug and play.
Hvis du har en MS1 og ønsker at bruge Hires coden, så skal du have høj ohms dyser, og jeg vil stærkt anbefale denne code variant, med så store dyser.
Top eller side feed, jeg kan ikke se at den ene har en fordel frem for den anden.
I bund og grund er det et spørgsmål om plads.
MVH
Morten
Men det er betinget af at dyserne er af samme fabrikat, og ens opbygget.
At bruge lavohms dyser på et ms kræver lidt ekstra justeringer.
Hvor imod høj ohms er rent plug and play.
Hvis du har en MS1 og ønsker at bruge Hires coden, så skal du have høj ohms dyser, og jeg vil stærkt anbefale denne code variant, med så store dyser.
Top eller side feed, jeg kan ikke se at den ene har en fordel frem for den anden.
I bund og grund er det et spørgsmål om plads.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html