Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601 Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:
#1
Indlæg
af efterz » 23 jun 2007, 19:39
Målt idag til Danish Midsommer Nationals.
2.25bar
Sunoco GT+ 109oktan
GT3582R 0.82
MegaSquirt EFI
Med venlig hilsen Jonas Laustrup Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Supra_Jorn
Medlem
Indlæg: 196 Tilmeldt: 02 okt 2006, 11:38
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:
#2
Indlæg
af Supra_Jorn » 23 jun 2007, 20:04
efterz skrev: Målt idag til Danish Midsommer Nationals.
2.25bar
Sunoco GT+ 109oktan
GT3582R 0.82
MegaSquirt EFI
Tillykke, det er sgu flot.
Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601 Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:
#3
Indlæg
af efterz » 23 jun 2007, 20:09
Supra_Jorn skrev: Tillykke, det er sgu flot.
Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid.
Glemte jeg at nævne at det er 1798cc
Med venlig hilsen Jonas Laustrup Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Supra_Jorn
Medlem
Indlæg: 196 Tilmeldt: 02 okt 2006, 11:38
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:
#4
Indlæg
af Supra_Jorn » 23 jun 2007, 21:45
efterz skrev: Supra_Jorn skrev: Tillykke, det er sgu flot.
Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid.
Glemte jeg at nævne at det er 1798cc
Korrekt, det er rigtig flot.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
JPP
Admin
Indlæg: 2499 Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
#5
Indlæg
af JPP » 23 jun 2007, 22:21
Rigtig flot resultat - kører du stadig på samme hjemmelavet turbomanifold, blot med T3 flange til GT30 laderen?
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601 Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:
#6
Indlæg
af efterz » 24 jun 2007, 00:14
JakobM skrev: Rigtig flot resultat - kører du stadig på samme hjemmelavet turbomanifold, blot med T3 flange til GT30 laderen?
Desværre ikke, den kunne ikke holde... var bygget i for lille godstykkelse.
Kører med en ATP støbejernsmanifold, der ikke ligner noget der kan lave power, men det er så modbevist nu
Med venlig hilsen Jonas Laustrup Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Staalanden
Mester Medlem
Indlæg: 591 Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Geografisk sted: Slagelse
#7
Indlæg
af Staalanden » 24 jun 2007, 04:43
Til lykke
Sgu da en pæn effekt
Nissan Sunny GTI-R
I took an IQ test and the results were negative.
RollaGTi
Medlem
Indlæg: 160 Tilmeldt: 03 maj 2004, 23:41
Geografisk sted: Fyn, Svendborg
Kontakt:
#8
Indlæg
af RollaGTi » 24 jun 2007, 09:26
Super tillykke
for og være nysgerri kunne jerg godt tænke mig lidt specs på motor, altså hvilke knaster, kompressionsforhold osv.
beyer
Senior Medlem
Indlæg: 339 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:
#9
Indlæg
af beyer » 24 jun 2007, 11:35
det er sku flot af en 1,8t , har selv 508hk på en 1,6L, hva tryk kører du med ?
vh beyer !
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407 Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
#10
Indlæg
af lqs » 24 jun 2007, 14:13
ladetryk er den tredie linie på udskrift. de 2.25bar er nok gennemsnittet.
MVH søren