byd mig velkommen i klub 500+ :)

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

byd mig velkommen i klub 500+ :)

#1 Indlæg af efterz »

Målt idag til Danish Midsommer Nationals.

2.25bar
Sunoco GT+ 109oktan
GT3582R 0.82
MegaSquirt EFI

Billede
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Brugeravatar
Supra_Jorn
Medlem
Indlæg: 196
Tilmeldt: 02 okt 2006, 11:38
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:

Re: byd mig velkommen i klub 500+ :)

#2 Indlæg af Supra_Jorn »

efterz skrev:Målt idag til Danish Midsommer Nationals.

2.25bar
Sunoco GT+ 109oktan
GT3582R 0.82
MegaSquirt EFI

Billede


Tillykke, det er sgu flot.

Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid. :tooth:
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

Re: byd mig velkommen i klub 500+ :)

#3 Indlæg af efterz »

Supra_Jorn skrev:Tillykke, det er sgu flot.

Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid. :tooth:

Glemte jeg at nævne at det er 1798cc :)
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Brugeravatar
Supra_Jorn
Medlem
Indlæg: 196
Tilmeldt: 02 okt 2006, 11:38
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:

Re: byd mig velkommen i klub 500+ :)

#4 Indlæg af Supra_Jorn »

efterz skrev:
Supra_Jorn skrev:Tillykke, det er sgu flot.

Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid. :tooth:

Glemte jeg at nævne at det er 1798cc :)


Korrekt, det er rigtig flot. :wow:
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
JPP
Admin
Admin
Indlæg: 2499
Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54

#5 Indlæg af JPP »

Rigtig flot resultat - kører du stadig på samme hjemmelavet turbomanifold, blot med T3 flange til GT30 laderen?
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#6 Indlæg af efterz »

JakobM skrev:Rigtig flot resultat - kører du stadig på samme hjemmelavet turbomanifold, blot med T3 flange til GT30 laderen?


Desværre ikke, den kunne ikke holde... var bygget i for lille godstykkelse.
Kører med en ATP støbejernsmanifold, der ikke ligner noget der kan lave power, men det er så modbevist nu :up:
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Indlæg: 591
Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Geografisk sted: Slagelse

#7 Indlæg af Staalanden »

Til lykke :up: Sgu da en pæn effekt :D
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
Brugeravatar
RollaGTi
Medlem
Indlæg: 160
Tilmeldt: 03 maj 2004, 23:41
Geografisk sted: Fyn, Svendborg
Kontakt:

#8 Indlæg af RollaGTi »

Super tillykke :lol:
for og være nysgerri kunne jerg godt tænke mig lidt specs på motor, altså hvilke knaster, kompressionsforhold osv.
Brugeravatar
beyer
Senior Medlem
Indlæg: 339
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

velkommen i klubben

#9 Indlæg af beyer »

det er sku flot af en 1,8t , har selv 508hk på en 1,6L, hva tryk kører du med ?

vh beyer !
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#10 Indlæg af lqs »

ladetryk er den tredie linie på udskrift. de 2.25bar er nok gennemsnittet.
MVH søren
Besvar