supra spørgsmål

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
thomasmeldgaard

supra spørgsmål

#1 Indlæg af thomasmeldgaard »

Jrg har en mk 3 med manuel gearkasse og standart motor... Kan jeg uden de store problemer lægge en motor i fra en mk4*? passer de over på gearkassen??
Brugeravatar
Supra_Jorn
Medlem
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:

Re: supra spørgsmål

#2 Indlæg af Supra_Jorn »

thomasmeldgaard skrev:Jrg har en mk 3 med manuel gearkasse og standart motor... Kan jeg uden de store problemer lægge en motor i fra en mk4*? passer de over på gearkassen??

Du kan lægge en MK-IV motor i din MK-III, men MK-IV motoren kan ikke kobles sammen med en MK-III gearkasse, du skal skifte begge dele.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem

Re: supra spørgsmål

#3 Indlæg af ae86 »

thomasmeldgaard skrev:Jrg har en mk 3 med manuel gearkasse og standart motor... Kan jeg uden de store problemer lægge en motor i fra en mk4*? passer de over på gearkassen??

Hej thomas

er det en turbo eller en n/a du har

hvis det er en n/a er jeg muligvis interesseret i din gearkasse hvis prisen er rigtig :wink:

ps.
gearkassen skal være en W58'er fra 7mge'eren og ikke en R154'er fra turboen (7mgt'eren), desuden skal den være i god stand
thomasmeldgaard

#4 Indlæg af thomasmeldgaard »

Ok men passer kardangen så fra mk3 på mk4 gearkasse? eller skal der også skiftes kardang+evt bagtøj???

Man må da kunne lave en flange så gearkassen kan komme til at passe til motoren..

Nå men tak for svaret
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#5 Indlæg af Yugo Turbo »

ellers er det bare at snakke med unikardan eller lign firma... de laver kardan og aksler på mål som jeg ved af...
Brap brap brap...
Billede
Besvar