Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
Rosendal
Junior Medlem
Indlæg: 70 Tilmeldt: 25 jan 2007, 15:12
Geografisk sted: Bramming / Esbjerg
Kontakt:
#1
Indlæg
af Rosendal » 05 jun 2007, 21:36
Der skal ny motor i GTD'eren. Eller den gamle skal renoveres da jeg vil bruge bilen til ræs næste forår. Og det skal stadig være en Diesel.
Men hvad er fordelene ved at smide en 1,9 TD motor i iforhold til en 1,6 TD?
Og er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få fat i et større pumpeelement så jeg kan få noget mere diesel ud af min pumpe.
Golf 1 1979 Super Org! Og Super Lav
Golf 1 Org. sorte plader
Golf 1 GTD
Golf 1 2,0 16v Projekt igang.
Mitsubishi Strada 2,5 TD
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525 Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden
#2
Indlæg
af klyfax » 06 jun 2007, 20:45
Andy, mener jeg han hedder, her inde lyder til at have mega meget forstand på de VAG diesel motor. Så tror du skal have fat i ham.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
michael f
Medlem
Indlæg: 240 Tilmeldt: 26 jul 2005, 03:55
Geografisk sted: kalundborg
#3
Indlæg
af michael f » 06 jun 2007, 21:35
ellers har anders degn på golf2.dk lavet sådan en konvertering.. adegn hedder han derinde.. han er muligvis også at finde på gtncrew.dk
Rosendal
Junior Medlem
Indlæg: 70 Tilmeldt: 25 jan 2007, 15:12
Geografisk sted: Bramming / Esbjerg
Kontakt:
#4
Indlæg
af Rosendal » 06 jun 2007, 22:44
Super. Jeg vil lige prøve om jeg kan støve nogen af dem op.
Hvis andre af jer Super Tjuners herinde kender nogle små hjemme tricks vil jeg blive super glad hvis i vil dele dem med mig så vi kan få en GTD'er med noget riv i.
Golf 1 1979 Super Org! Og Super Lav
Golf 1 Org. sorte plader
Golf 1 GTD
Golf 1 2,0 16v Projekt igang.
Mitsubishi Strada 2,5 TD