Det er primært interessant, pga. af de tændingsbankemæssige fordele. Altså muligheden for at køre lidt ekstra tryk.
Har fundet et sæt til ca. 3000,- i England, så hvis det kan gi 0,2-0,4 bar ekstra, så er pengene jo godt givet ud
Redaktør: Moderatorer
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Eller bland lidt af det ulovlige i, bare når du kører ved højt tryk..
Prøvede det med en kompressor motor, vi trak satme noget tænding af, hældte benzin ind, men den satan blev ved med at banke.Fik så fat i manden og hørte hvad det var for noget bøsse benzin.Ganske rigtig som vi anede, det var 92 fra ok.
Så den måtte lige have en ordenlig skvat, så kunne den tage noget tænding..
Det jeg mener, hvis du ikke bruger det høje tryk til dagligt, ville jeg ikke ofre en masse penge på det, og så bare give den lidt "tilsætning"
MVh Finn
Lindahl007 skrev:Det er jo lige det. Det er også derfor jeg gerne vil ha fat i sådan et aquamist, for så er jeg jo ude over alt det bøvl![]()
Methanol er jo heller ikke til at få fat i i disse dage, og da slet ikke i større mængder, og desuden er det vel heller ikke helt sundt, hvis ikke motoren er bygget til det
Og toluene og xylene er heller ikke billigt, og kan vist heller ikke bare købes længere
http://www2.dmu.dk/1_Om_DMU/2_afdelinge ... omater.asp