Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
niels
Indlæg: 6 Tilmeldt: 24 feb 2007, 16:22
#1
Indlæg
af niels » 02 apr 2007, 16:54
Har købt denne benzintryksregulator:
Hvordan skal den kobles til... Der er en studs i bunden og i siden... Hvor skal de forbindes hen til...?
Det er på en VW Vento 1.8 maskine..
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805 Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:
#2
Indlæg
af Morten VJ » 02 apr 2007, 17:08
Tilløbet sidder normalt på siden, og returløbet i bunden.
Var der ingen brugsforvirring med til denne flotte blå dims?
MVH
Morten
niels
Indlæg: 6 Tilmeldt: 24 feb 2007, 16:22
#3
Indlæg
af niels » 02 apr 2007, 17:10
Der var ingen brugsforvirring med...
JesperKonge
Medlem
Indlæg: 147 Tilmeldt: 10 apr 2006, 20:17
Geografisk sted: Ry
#4
Indlæg
af JesperKonge » 02 apr 2007, 17:29
Du kan måske se det ud fra hvor uret sidder, da dette jo gerne skulle vise dit tryk i rail'en. Derfor (hvis det er til at se) må rail'en jo skulle sættes på der.
Vh Jesper K
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507 Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland
#5
Indlæg
af møffe » 02 apr 2007, 18:41
den lille i siden er til vaccum og den store i siden er fra dyssebroen,den i bunden er retur til tanken.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
niels
Indlæg: 6 Tilmeldt: 24 feb 2007, 16:22
#6
Indlæg
af niels » 02 apr 2007, 21:24
Det vil sige at den skal monteres på returslangen fra indsprøjtningen..??
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525 Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden
#7
Indlæg
af klyfax » 02 apr 2007, 21:41
niels skrev: Det vil sige at den skal monteres på returslangen fra indsprøjtningen..??
Yep
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."