Hvad siger i til min ide med og svejse manifolden op på den måde jeg har tænkt mig og gøre, altså sådan rent flow mæssigt...?
Nogle andre ide'er. ændrings forslag, eller spørgsmål...?
kritik, forslag, ændringer af manifold.
Redaktør: Moderatorer
- syncroGT
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvorfor ikke lave et alm. gedebuk manifold...
tror du hurtigt får en prop effekt hvis ikke rørende er noget større ved samlings punktet + du får balade med at gassen fra cylinder et vil kravle ind i cylinder 2 når den er ved at lukke ventilen (dårlig cylinder fyldning)...
tror du hurtigt får en prop effekt hvis ikke rørende er noget større ved samlings punktet + du får balade med at gassen fra cylinder et vil kravle ind i cylinder 2 når den er ved at lukke ventilen (dårlig cylinder fyldning)...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Søgaard
- Junior Medlem
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Hey mester
VAG 1,8T
hvorfor da... (det er ikke et der ligger på mit gulvtæppe
)
VAG 1,8T
hvorfor da... (det er ikke et der ligger på mit gulvtæppe
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- syncroGT
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland