Mercedes 300E med Kompressor
Redaktør: Moderatorer
-
sportsline
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 12 feb 2007, 18:08
Mercedes 300E med Kompressor
Søger information om hvad der skal til for at få en M.b 300E motor til at spille med en eaton kompressor.
- Bay
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 13 apr 2005, 20:17
- Geografisk sted: Rødkærsbro
Det afhænger jo helt af hvad man vil med motoren...
Du skal bestemme dig for hvilket ladetryk du vil køre med først.
Jeg vil sige en programmerbar motorstyring og en intercooler samt sænkning af kompressionen hvis du skal over en 0,5 bars ladetryk så er du godt på vej...
Men der er jo mange faktorer der spiller ind.
Skriv lidt om hvad du forventer af effekt og jeg er sikker på du vil få en masse kvalificerede svar fra div. brugere her på powerpage.

Du skal bestemme dig for hvilket ladetryk du vil køre med først.
Jeg vil sige en programmerbar motorstyring og en intercooler samt sænkning af kompressionen hvis du skal over en 0,5 bars ladetryk så er du godt på vej...
Men der er jo mange faktorer der spiller ind.
Skriv lidt om hvad du forventer af effekt og jeg er sikker på du vil få en masse kvalificerede svar fra div. brugere her på powerpage.
- Bay
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 13 apr 2005, 20:17
- Geografisk sted: Rødkærsbro
Det afhænger jo helt af hvad man vil med motoren...
Du skal bestemme dig for hvilket ladetryk du vil køre med først.
Jeg vil sige en programmerbar motorstyring og en intercooler samt sænkning af kompressionen hvis du skal over en 0,5 bars ladetryk så er du godt på vej...
Men der er jo mange faktorer der spiller ind.
Skriv lidt om hvad du forventer af effekt og jeg er sikker på du vil få en masse kvalificerede svar fra div. brugere her på powerpage.

Du skal bestemme dig for hvilket ladetryk du vil køre med først.
Jeg vil sige en programmerbar motorstyring og en intercooler samt sænkning af kompressionen hvis du skal over en 0,5 bars ladetryk så er du godt på vej...
Men der er jo mange faktorer der spiller ind.
Skriv lidt om hvad du forventer af effekt og jeg er sikker på du vil få en masse kvalificerede svar fra div. brugere her på powerpage.
-
sportsline
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 12 feb 2007, 18:08
-
sportsline
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 12 feb 2007, 18:08
Hvor skal trykket føres ind? Ved luftfilteret altså før den vacumstyrede indsprøjtning,mellem indsprøjtningen og gasspjæld eller under gasspjæld?? Og hvordan udregner jeg foreholdet mellem krumtaphjul og kompressorhjul?Hvor meget efekt kan jeg byde de originale dele som stempler,plegestænger og krumtap.Hvordan regner jeg mig frem til dysestørelse?
Hvor jeg dog hader og være uvidende.please help!!