lada turbo.
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
lada turbo.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
Zorak
- Senior Medlem
- Indlæg: 406
- Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
- Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
Ifølge hans topic har den 125 hk ved 0,5 bar, men det må også være rimeligt fin i en bil af den kaliper..
Han er desuden ved at bygge 4 stk mc karburatore på den..
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... sc&start=0
Men grydesvamp hvad der ivejen med karburator, hvis at det bare virker..? Mange svenskere bruger da karburator sammen med deres store turbore..
Hilsen
Jesper Andersen
Han er desuden ved at bygge 4 stk mc karburatore på den..
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... sc&start=0
Men grydesvamp hvad der ivejen med karburator, hvis at det bare virker..? Mange svenskere bruger da karburator sammen med deres store turbore..
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. 
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja det er jo lige det.. men hvis der bare vil hentes effekt i topområdet tror jeg ikke der er den store forskel. bortset fra den lange vej fra kaburatoren og ind til ventilen, kontra dysen som sidder så tæt på toppen som muligt (i mit tilfælde)
kaburatoren skal jo dyses til og den jeg kørte med havde flere spjæld hvislket gav lidt turbolens når spjæld 2 åbnede. min bil gik meget fed i delgas. (normal kørsel osv..) hvorimod hvis den fik gas skete der noget
men de 4 mc spjæld lyder som en rigtig fed ide! hvis jeg ikke havde haft min finde manifold var jeg nok også ude i nogle spjældhuse nu..
har dog haft lidt kritik til ham svenskeren.. synes hans udstødningsmanifold er rigeligt lang samt et par andre småting.. mn ellers et ganske fint økoprojekt som forhåbentelig vil tage overhånd
kaburatoren skal jo dyses til og den jeg kørte med havde flere spjæld hvislket gav lidt turbolens når spjæld 2 åbnede. min bil gik meget fed i delgas. (normal kørsel osv..) hvorimod hvis den fik gas skete der noget
men de 4 mc spjæld lyder som en rigtig fed ide! hvis jeg ikke havde haft min finde manifold var jeg nok også ude i nogle spjældhuse nu..
har dog haft lidt kritik til ham svenskeren.. synes hans udstødningsmanifold er rigeligt lang samt et par andre småting.. mn ellers et ganske fint økoprojekt som forhåbentelig vil tage overhånd
Fri bane fuld hane! 