Tætningsmasse til kobber-toppakning
Redaktør: Moderatorer
-
CorsaGSI
- Junior Medlem
- Geografisk sted: København
Tætningsmasse til kobber-toppakning
Hej.
Jeg har fået mig en massiv kobber-toppakning fra Hussey. Jeg har ladet mig fortælle, at man kan få en speciel tætningsmasse (vist nok fra Würth), når man skal bruge en massiv kobber-toppakning (som en ekstra sikkerhed omkring vand og oliekanaler). Nogen der kender til dette produkt?
Motoren er en 1,6 16V Opel motor _uden_ tryk. Der er altså tale om en alm. sugemotor.
Da jeg ikke kører med tryk, har jeg fået fortalt, at det ikke er nødvendigt med pianotråd og fræsninger i blokken/topstykket.
Mvh.
Jeg har fået mig en massiv kobber-toppakning fra Hussey. Jeg har ladet mig fortælle, at man kan få en speciel tætningsmasse (vist nok fra Würth), når man skal bruge en massiv kobber-toppakning (som en ekstra sikkerhed omkring vand og oliekanaler). Nogen der kender til dette produkt?
Motoren er en 1,6 16V Opel motor _uden_ tryk. Der er altså tale om en alm. sugemotor.
Da jeg ikke kører med tryk, har jeg fået fortalt, at det ikke er nødvendigt med pianotråd og fræsninger i blokken/topstykket.
Mvh.
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
grydesvamp skrev:lock tite laver et pakningsprodukt som sprøjtes på.. beregnet til toppakninger osv.. men ellers snak da med den lokale traktor pusher så vidt jeg ved limes de fleste toppakninger på traktore i..
Nej det gør de ikke på en standard traktor. Og på en trækker laver man pionotråds tricket. Man limer Topdæksels pakning fast, bare for at den skal blive på sin plads...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
CorsaGSI
- Junior Medlem
-
Lerup
- Senior Medlem
-
CorsaGSI
- Junior Medlem
Lerup skrev:Autobremsen har indtil flere alternativer hængende på samme reol som andre "normale" flydende pakninger!
Har selv brugt det til en alm. toppakning, for at undgå "svedere"![]()
Super. Mange tak for svaret.
Jeg forsøger at køre forbi i morgen. Fik ikke noget ud af at ringe, da de aldrig vendte tilbage (som de ellers lovede).
Mvh.
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle