Hvis pumpen kun skal cirkulere olie rundt i en turbo og måske en køler og skal suge fra en beholder så er det næsten lige meget hvad du tager af pumpe, bare den kan levere en god mængde.
Hvorfor MF2 til at give mere benzin? Hvorfor ikke bare end anden karburator eller større dyse?
Hvor højt et tryk skal du køre med?
Og hvilken turbo vil du bruge?
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
da vi var i rudskrogan og se gadebil.no havde dahlback en ATV met turbo de lå og kørte på med en meget sød lille turbo på... så det skal nok kunne lade sig gøre...
det kan være du kan hitte noget om den et sted på nettet...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
klyfax skrev:Hvis pumpen kun skal cirkulere olie rundt i en turbo og måske en køler og skal suge fra en beholder så er det næsten lige meget hvad du tager af pumpe, bare den kan levere en god mængde.
Hvorfor MF2 til at give mere benzin? Hvorfor ikke bare end anden karburator eller større dyse?
Hvor højt et tryk skal du køre med? Og hvilken turbo vil du bruge?
jamen skal den ikke have mere benz jo højre tryk den får.
jeg tænkte på mellem 0.5 og 1 bar
har en mølle fra en vw 1.9 tdi 90hk ved ikke om den kan bruges
klyfax skrev:Hvis pumpen kun skal cirkulere olie rundt i en turbo og måske en køler og skal suge fra en beholder så er det næsten lige meget hvad du tager af pumpe, bare den kan levere en god mængde.
Hvorfor MF2 til at give mere benzin? Hvorfor ikke bare end anden karburator eller større dyse?
Hvor højt et tryk skal du køre med? Og hvilken turbo vil du bruge?
jamen skal den ikke have mere benz jo højre tryk den får.
jeg tænkte på mellem 0.5 og 1 bar
har en mølle fra en vw 1.9 tdi 90hk ved ikke om den kan bruges
MVH Bruno
Er 0,5 - 1,0 bar ikke ret meget hvis at den kører med 12:1 i komprition eller sådan noget?
Min tunede 2takst scooter kører da med omkring 14:1 i komprition, så nok begrænset hvor meget tryk den kan tage.. Men kan godt være at der er stor forskel på en 4 takster vedr komprition..?
klyfax skrev:Hvis pumpen kun skal cirkulere olie rundt i en turbo og måske en køler og skal suge fra en beholder så er det næsten lige meget hvad du tager af pumpe, bare den kan levere en god mængde.
Hvorfor MF2 til at give mere benzin? Hvorfor ikke bare end anden karburator eller større dyse?
Hvor højt et tryk skal du køre med? Og hvilken turbo vil du bruge?
jamen skal den ikke have mere benz jo højre tryk den får.
jeg tænkte på mellem 0.5 og 1 bar
har en mølle fra en vw 1.9 tdi 90hk ved ikke om den kan bruges
MVH Bruno
Jow, den skal da have mere benzin ved tryk. Hvis ikke den skal køre med IC, så kunne det jo være end mulighed at lade turboen suge igennem karburatoren. Eller måske finde en lille tryk karburator. Eller lave den orig karburator om til tryk.
Aner ikke om din turbo er for stor, var bare nyskerie.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."