vw 1,8 gti motoropbygning
: 22 aug 2006, 22:29
Står for at skulle bruge vinteren på noget andet end at støvsuge og tørre støv af lcd skærmen, så det må blive en motor ombygning/renovering.
Men hva skal man hælde i sådan en vw golf 1,8 gti motor vis den skal op og holde til 300+ heste og gerne køre som er nogenlunde "hverdagsbil"
6 trins gearkassen og sintermetal koblingen skal hvertfald skiftes ud til noget mere kør-bart, men g60 gearkasse og forstærket kobling ? eller andre forslag?
Hva med motoren
Assysmetrisk knast fra DBilas 270°/264° ?
Strammere ventilfjedre ?
Krumtap, hvilken er god ?
Smedede stempler eller kan de bruges fra G60 ?
Samme med stempel stængerne ? (kan ikke lige huske hva de rigtig hedder hehe)
Og hva vil i ellers lave ved motoren ???
Har så resten af delene som jeg ikke regner med at der skal ske nogen udskiftning i
KKK k27 turbo
DTA motorstyring
Siemens dyser, dysebro osv.
Olie og vandkøler
Og selvfølgelig intercooler
Rør fittings osv osv
Er det her skudt helt forbi ?
Kom gerne med andre forslag!
Evt. vis i har link til forhandlere og priser
MAX budget 20.000,00
Men hva skal man hælde i sådan en vw golf 1,8 gti motor vis den skal op og holde til 300+ heste og gerne køre som er nogenlunde "hverdagsbil"
6 trins gearkassen og sintermetal koblingen skal hvertfald skiftes ud til noget mere kør-bart, men g60 gearkasse og forstærket kobling ? eller andre forslag?
Hva med motoren
Assysmetrisk knast fra DBilas 270°/264° ?
Strammere ventilfjedre ?
Krumtap, hvilken er god ?
Smedede stempler eller kan de bruges fra G60 ?
Samme med stempel stængerne ? (kan ikke lige huske hva de rigtig hedder hehe)
Og hva vil i ellers lave ved motoren ???
Har så resten af delene som jeg ikke regner med at der skal ske nogen udskiftning i
KKK k27 turbo
DTA motorstyring
Siemens dyser, dysebro osv.
Olie og vandkøler
Og selvfølgelig intercooler
Rør fittings osv osv
Er det her skudt helt forbi ?
Kom gerne med andre forslag!
Evt. vis i har link til forhandlere og priser
MAX budget 20.000,00